Gå til innhold

uff bestakk1 åringen med kjeks....

Anbefalte innlegg

Skrevet

for å la mamman få ordne seg på badet i 10 minutter:P uff...grusom mor.

Skal på jobbintervju og vil se sånn passe ok ut:)

det er vell kanskje ikke bare meg?(håper ikke han tror det blir vane)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt skjer ;-)

Tror de fleste gjør det inn i mellom, bare få som tør å innrømme det.

Skrevet

hvis du mener DET gjør deg til en grusom mor, så finnes det ihvertfall meeeget mange grusomme mødre i denne verden.

utrolig hvor selvkritiske vi er blitt av lengsel etter å oppnå idealet: En mamma som aldri gjør feil...

Skrevet

ro deg ned da :) Det der gjør jeg ofte:p. Eller så hadde jeg aldri blitt ferdig med noe:P.

Ungen dør ikke av en kjeks i ny og ne;)

Skrevet

Hehe, nei det er mange kameler man må svelge for å få hverdagen til å gå rundt ;) Dessverre elsker folk å male perfekte hverdager på f eks facebook, men det er nok ikke alltid slik ;)

Jeg ser stadig barn i butikken som gnavler på godis selv om det er midt i uka, og tviler på at det er fordi foreldrene ikke bryr seg - er nok mer for å få gjennomført handleturen, eller belønning til barnet som har bursdag/har vært flink hos legen eller lignende ;)

Skrevet

Haha, nei, sånt skjer her også. Er ikke noen dårlig mor for det! :)

Skrevet

helt normalt, men hva med rosiner?

Skrevet

Ja, aldeles forferdelig!!! Pass deg så ikke "barnevæææærnet" kommer på døra di. Du er kanskje ikke klar over at kjeks ikke inneholder NOOOE næring, og dessuten er det smekkfullt av transfett og annen styggedom. Blant annet sukker, og alle vet jo at sukker er djevelens verk.

Her i huset bestikkes barna med brokkoli. Økologisk må vite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...