Gå til innhold

Hvor mange venner har dere på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vel ca 160. Jeg sender aldri venneforespørsler da, så litt koselig at 160 stk har huska på meg, hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke. Men kanskje rundt 65. Sletter stadig i lista mi, så kan være endel færre.

Skrevet

302 stykker, over halvparten er folk jeg kunne ha slettet, men jeg gidder ikke å gå gjennom lista... Sender sjelden venneforespørsler, jeg syns faktisk det er litt flaut, hvis folk vil være mine venner på FB så er det bare å spørre.. :)

Skrevet

230, inkludert diverse fra barneskolen, ungdomsskolen, VGS og jobber jeg har hatt. De færreste av dem er gode venner. Har derfor lagd en vennliste for alle jeg kjenner "perifert" så ingen av dem kan se hva jeg har på wallen osv :)

Skrevet

Jeg har nesten 600, og har skjønt at det er veldig mye :-/ Er skjelden jeg spør folk, og jeg har mange jeg ikke har godtatt fordi jeg faktisk er veldig selektiv på hvem jeg legger til. Godtar kun de jeg ville ha gitt en klem om jeg møtte de tilfeldig, samt at jeg ikke godtar barn eller ungdommer jeg møter gjennom jobb (vgs).

Men jeg har 3 klasser fra barneskolen, 1 fra ungdomsskolen, 2 fra vgs, samt to høyskoleklasser der. Dette er folk jeg stort sett har på en egen liste, og de teller 246 mennesker alene. Syns det er kjekt å holde kontakt med de jeg kjenner fra skolegang rundt om i norge, så har man alltids en sofa å kræsje på om man tar gjengen med på bilferie =)

Skrevet

490.. og det er helt normalt i min vennekrets.

Skrevet

Har ca 150, og det er KUN folk som jeg kjenner på ett eller annet vis. Noen kjenner jeg veldig godt, andre mindre.

kan ikke fatte de som har "venner" som de ikke engang vet hvem er. kunne ikke falt meg inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...