Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Han forstått at det demper angst, og det er fint. Men hvordan er man etter å ha tatt valium? Kan man jobbe? Eller blir man bare helt sløv?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Jeg har brukt Sobril, men det er lett avhengighetsskapende, så skal ikke brukes mye i hele tatt. Jeg fungerte, og det tok angsten. Jeg hadde panikkangst. Ofte var det nok å vite at jeg hadde Sobril tilgjengelig, og da klarte jeg meg uten. Bare jobbet meg gjennom anfallet.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Valium og sobril er preparater som bør bruker kun unntaksvis. De kan skape stor grad av avhengighet. Likevel er de gode medisiner i enkelttilfeller, og de demper angst, ja.. Hvor sløv eller ikke sløv du blir avhenger jo av hvor mye du tar, og hvordan du reagerer på pillene.. de virker på en måte likt som små mengder alkohol.. Du skal ikke kjøre bil etter du har tatt valium eller sobril.. Imidlertid er min erfaring at en enkelt valium ikke gjør deg sløv i den forstand at du vil fremstå som påfallende for andre, eller oppleve ubehag ved det selv..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Har ikke noe erfaring med valium, men bruker sobril fra tid til annen. Man kan fint jobbe når man tar sobril, men den er merket med rød trekant. Altså skal man vel ikke kjøre bil f. eks...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Jeg bruker sobril fra tid til annen og kjenner kun den virkning at den demper angsten. For meg hjelper det også å vite at jeg har det tilgjengelig og friker da derfor ut sjeldnere. I tillegg greier jeg å jobbe meg igjennom anfallet fordi jeg forsøker å vurdere: trenger jeg en sobril nå, hvor akutt er det? Som regel trenger jeg ikke tabletten, men det hender.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Jeg fikk sobril på sykehuset da jeg fikk datteren min. Merket ingen funksjon i grunn. Men kan være at jeg sovnet før virkningen slo inn.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Jeg brukte sobril før og det dempet angsten. Det fjernet "toppene" hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg ble ikke sløv av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå