Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Jeg er gravid i uke 14, har prøvd å bli gravid i 3 år (sjefen vet ikke dette), jeg sa fra til den ene sjefen min forrige uke (som er gift med den andre sjefen) hun tok graviditeten kjempebra og jeg følte jeg ble forstått. Grunnet noen komplikasjoner og tidligere SA fikk jeg beskjed av legen om at jeg fikk ikke lov til å jobbe i julen, da jeg har en krevende, stressende og tung jobb. Julen er som for de fleste andre yrker høytiden for oss og jeg jobber mellom 14-18 timersdager fra midten av desember og ut mnd. Idag var jeg og snakket med den andre sjefen min som uttrykkte sin misnøye SVÆRT tydelig, han sa indirekte at hvis jeg ble sykemeldt i julen kunne jeg like så greit bli borte resten av svangerskapet (termin i mai)!! ikke sa han gratulerer eller noe, Men forlangte omtrent at jeg jobbet minst 50 %.. Jeg vil gjerne jobbe i julen , elsker jobben og yrket mitt men er ikke villig til å ofre mitt etterlengtete barn og min egen helse for jobben og julen!! Dette sa jeg fra om men følte ikke jeg ble forstått... Jeg sliter fra før av med ryggen men de siste 2 mnd har den forverret seg ekstremt og jeg forventer ikke akkurat at den blir bedre jo større jeg blir... Har tenkt på denne samtalen i hele dag, da jeg ble skikkelig lei meg og sint. Fordi jeg er en av de få på jobben som virkelig trør til og fikser når det trengs, føler at jeg gir så mye men får faen ikke en dritt tilbake. Nå skal det sies at sjefene mine eier ikke empati for noen andre enn seg selv og sine 2 'englebarn'!!! Så snakket jeg også med konen som er min andre sjef idag og da virket hun også generelt misfornøyd med meg.. Aner ikke hva jeg skal gjøre!!?? Hva ville dere gjort i en slik situasjon? Og det å prøve å snakke med de igjen ang dette er ikke aktuelt da de lever i en boble hvor det bare er de og deres som gjelder... FRUSTRERT!!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Jøss. Høres ut som der jeg jobba før, men da var det kona som var rasshølet (var to sjefer der også som var gift med hverandre)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Hø, hun er egentlig det, forbasket uforutsigbar, vet aldri hvor du har henne... Syntes denne situasjonen er vanskelig""
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Ingen som har noen tanker om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå