Gå til innhold

Kjenner dere noen kjendiser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke bare på hei, men kjenner de godt?

Hvem da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, en av mine gode venninner er såkalt kjendis.. vil ikke si hvem det er .. he he

Skrevet

ja, har endel i nærmeste familie:)

Skrevet

Hehe , er alltid folk som svarer her, og sier at de er en kjendis, eller at bestevennen er kjendis, tror 90 % er løgn, de vil bare at folk skal spørre "åååh hvem kjenner du" eller "hvem er du da" :P

Skrevet

Har en del på hils uten at jeg vil si at jeg kjenner de så godt, men mannen min kjenner jeg jo ganske godt.

Skrevet

Og jeg er sikker på at 98 % av de såkalte kjendisene er fra Paradise Hotel, Fristet osv. :P

Skrevet

Jaja, men noen må faktisk kjenne alle de kjendisene som finnes i Norge... jeg kjenner søstra til en som er ganske kjent. Likevel er det vel sånn at mange kjendiser er venner med hverandre, og venner med de kongelige.

Skrevet

Jeg kjenner en som har tatt på kongen og hele familien hans.. teller det :)

Skrevet

Jeg er venninne med Ane Dahl Torp, teller det?

Vi gikk på skolen sammen, har hatt litt mindre kontakt de seneste år men treffes av og til

Skrevet

Ja, faren til en god venn er en kjent norsk forfatter. Kjenner han ganske godt, ja.

Og har en kollega som har vært finalist i Robinson, men regner ikke det som kjendis, hehe.

Skrevet

Ja, jeg kjenner "Hank von Helvete" :)

Skrevet

Jeg spretta jomfrudommen på en b-kjendis for mange år siden. Litt kult at jeg traff han igjen for ikke lenge siden (han har noen vanvittige kvinnfolkhistoreier bak seg nå) og han ba på sine knær om vi ikke kunne prøve på nytt, for det var aldri noen som hadde kunnet måle seg med meg :-p Meeen jeg var godt planta i voksenlivet, med barn og ny mann, mens han da, og fortsatt, lever og ånder for piker, vin og sang. Men vi er gode venner.

Ja forresten, vokste opp sammen med ei som er meget kjent i dag. Var på mange koselige korturer, smugrøyka i garasjen til pappa og stakk av fra timer sammen. Men hun flytta tidlig fra hjemplassen for å gjøre karriere, så de siste årene har jeg kun møtt henne tilfeldig i ferier og snakket med henne på facebook. Så vet ikke om det teller.

Skrevet

Kjente en gang noen som er kjendis nå, men som ikke var kjendis da.

Det teller vel kanskje ikke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...