Gå til innhold

Hvor mye ammer dere baby på rundt 9 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nede i 3 ganger om dagen (morgen-middag-kveld) og er veldig fornøyd med det.. Småen har endelig begynt å like litt mer enn bare grøt med fruktmos, så nå kunne jeg kutte ned litt på ammingen. Synes egentlig det er deilig... Med eldste slutta jeg å amme da hun var 10 mnd og synes det var helt greit. Mulig det blir litt lenger med småen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har begynt å jobbe, men ammer tidlig morgen, middag og kveld. Noen ganger flere ganger pr kveld, det er mest for kos og han blir ikke spesielt mett. Frem til nå også endel på natta, men avvenning pågår (klarte seg uten fra 22.30-05.00 i natt!)

Føler meg klar for å trappe ned ytterligere, men føler jeg må fortsette for at han skal få i seg nok melk (vil ikke ha mme). Har lurt litt på dette om det da er forsvarlig å slutte før de er et år? Hva gjorde du etter 10 mnd med din første?

Mens jeg gikk hjemme så kom vi opp i 4 faste måltid, så puppen var mest som mellommåltider, nå MÅ jeg liksom tømme meg på morgen og ettermiddag, selv om han egentlig ikke har lysst på så mye.

Skrevet

Jeg ammer 4 ganger om dagen (ikke natta), og synes det er helt greit:) Ammet eldstegutten lenge (18mnd), og ser ikke noen grunn for å slutte å amme minstejenta helt enda heller:)

Skrevet

Ok, ja jeg er også begynt å jobbe :)

Med første prøvde jeg å gi mme, men hun ville ikke ha. Begynte med vanlig melk v 12 mnd og d gikk fint, det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...