Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Jeg trur at folk alltid prater dritt om meg, vil meg vondt osv.. Ødelegge før meg.. Nå har jeg blitt forelsket i en, og venninna mi har også blitt kjent med han, hun har visst meg en samtale som de hadde, og jeg tenker at Nå prater de, da jeg sitter hjemme... Hun skal sikkert møte han, og de blir sikkert sammen.. Slike tanker har jeg. Uansett hun har sagt hun ikke er interessert i han.. Men jeg blir så deprimert, trekker jeg meg tilbake når det gjelder å prate med han.. Blir gal....
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Hva slags venninne er dette?? "Hun har visst meg en samtale..", hva betyr det? Har hun "snakket" med ham på msn/sms eller slikt? Kjære vene, rene fjortisopplegget. Og så har hun sagt at hun ikke er interessert? Så absurd! Skulle venninnen min treffe en ny fyr og så skal jeg si at jeg ikke er interessert?! Hvorfor i all verden skulle jeg si noe sånt? Nei, tror ikke du har noen venninne der, gitt.. Får hun deg noensinne til å føle deg bra?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Hun ville vise hva de hadde skrevet.. der de hadde skrevet om noen spill på facebook, tullepratet om meg osv.. positivt da.. Hun sa hun ikke var interessert og ville at jeg skulle vite at om hun gikk etter noen jeg har falt for, skulle hun spørre meg om det var greit.. Usj..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Hvorfor skulle de være venner på fjesboka? Greit hvis de har vært det fra før, men nå plutselig..? Og når jeg leser siste setningen du skrev blir jeg overbevist om at denne såkalte venninna ikke klarer å la deg ha litt rampelys og lykke i fred. Ser du selv at det hun sier til deg er aldeles fjernt?! Hvor gammel er hun egentlig?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Tror du kanskje bør ta en prat med fastlegen om tankene dine. Tanker om at folk baksnakker deg, vil deg vondt, trang til å trekke deg tilbake og lignende kan være symptomer på depresjon, og er viktig å få behandlet. Dess lengre du venter, dess tyngre blir det å snu situasjonen. Få hjelp nå, og jeg kan love deg at det blir bedre etterhvert!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 HUn ble venn med han noen dager etter jeg selv la han til. Jo, jeg ser jo egentlig det, og er usikker.. Hun er 19. Jo, med disse tankene har jeg også hatt at noen alltid følger etter meg, og det har jeg hatt siden jeg var 14.. Hva slags "hjelp" kan jeg få?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 Nå liker de omtrent alle statusene til hverandre.. arg..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2011 #10 Skrevet 10. november 2011 Det er to problemer her. Det ene er dine tanker du ikke helt har kontroll på. Gå til fastlegen og få henvisning til psykolog. Det andre er denne såkalte venninnen din! Hun gjør jo ikke saken bedre, gjør hun? Kanskje du faktisk har _grunn_ til å tro at hun er ute etter å ødelegge for deg? Det er dette du bør få orden på hos en psykolog. Noen ganger er folk virkelig ikke verdt å holde seg med, andre ganger er det du selv som ser spøkelser på høylys dag. SÅÅÅ glad jeg er ferdig med slikt fjortisopplegg. Når du runder 25 har enten folk forandret seg eller du har droppet dem som venner. Det er uansett håp:)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #11 Skrevet 11. november 2011 Kanskje det hadde vært smart med en tur til legen.. Syns det er litt merkelig, før om jeg chatter med venninna mi, og med han jeg er forelsket i, så blir det plutselig stille fra begge, og da jeg ser at den ene begynner å skrive, tar det ikke lang tid før den andre begynner heller.. Får mistanker om at de skriver.. Arg..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #12 Skrevet 11. november 2011 Dere er unge, typisk opplegg.. Du får heller holde mannfolka unna denne "venninna" di da, til du er sikker på din rolle.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #13 Skrevet 11. november 2011 I med at de ble venner på facebook? har hun møtt han før enten med deg eller utenom? I dag har folk en tidens å legge til folk bare de har snakket med de EN gang. Å slike pleier ikke jeg alltid å godta. Må bli bedre kjent først. Jeg mener at det trenger jo ikke å være en dårlig venninne, hun er jo ærlig med å vise deg disse meldingene. MEN hun vet at du er intressert i han? er han intressert i deg? Du kjenner din venninne best. Høres litt fjortiss ut det her. Bare for at man snakker og tuller sammen. Trenge ikke alltid å bety at en er intressert. Jeg har mange gutte venner, å har så og si holdt på ingen av dem. Er jeg intressert i en gutt, så er jeg ikke ute etter ett vennskap først. Pleier å gå det. Snakk med henne ihvertfall, blir dumt å gå rundt å nesten ikke si noe. Er man skikkelig venninner så bør mån være toff nok til å si i fra. Jeg hadde forventet det av mine venninner om de hadde noe mot meg i noe.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #14 Skrevet 11. november 2011 Hun har ikke møtt han.. Neida, hun er ingen dårlig venninne slik jeg ser det. Men jeg er så usikker på meg selv.. Hun vet at jeg er interessert i han, og han sier han er interessert i meg. Det virker slik også.. Jeg drømte i natt at hun visste meg en samtale der de hadde skrevet om ting de ville gjort med hverandre.. Håper ihvertfall det bare var en drøm. Jeg vet man ikke trenger være interessert i en fordi.. Og fjortis kan det kanskje lukte ja, hehe.. Hi.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #15 Skrevet 11. november 2011 OK. Rart at hun la han til som venn når hun ikke har møtt han i virkelighet...Hmmm, men sletts ikke unormalt i dag. Må jo være ett pluss at han er intressert i deg da, da har jeg bare en ting å si til deg: KJØR PÅ! Du har nok sikkert så mye tanker i hodet ditt som du går rundt å tenke på hele tiden. Å til slutt kan man drømme om dette. Det gjør jeg også...Går rundt å tenke på en ting som jeg har gjort, å vips der kom den i drømmen min også. hehe Du må bare snakke med noen, PLUSS snakk med henne...At du ønsker at hun skal ligge litt "lavt" En ting er sikkert, om jeg vet at en venninne er intressert i en fyr, å denne fyren kunne like godt jeg vært intressert i...Ja da er det Adgang forbudt. Fordi hun var der først! Utrolig mange "flørter" uten at de er klare over at de flørter med en...Alt fra å smile og le. Å d ekan jo oppfattes feil...Har gått på den jeg, å prøve å dra meg i nakken hver gang, for jeg vet jo at jeg ikke er intressert likevel. Mulig dette går bra for deg til slutt, må bare gjøre en innsats id et selv også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå