Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 og er dere fornøyde med plassering av dusj, badekar, innredning og div? noe jeg ofte legger merke til, til et par veninner, er at de har våtsonen i det man kommer inn på badet. Trodde det var en ''regel'' at dusj/badekar skulle være innerst i rommet, slik at de som skal inn på do etter dusjing slipper å tråkke i vannsøl..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Mulig det er en regel, men da blir den ikke fulgt ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 syns også det er forferdelig irriterende når folk har dusjen rett innenfor døra til badet!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Det er vel en 10-12 kvm. Badekar, som står i hukken lengst unna døra. så er vasken og skap ved siden av der(hovedvasken). Der vi kommer inn, er det toalett som er skjermet av en liten vegg, og så er der en liten vask ved toalettet. Så vi ser ikke rett på doen når vi åpner døra, altså. Og der er en hel ledig vegg på badet, og der bruker tørkestativet å stå Har likevel god plass på badet
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Vi har et bad på ca 2,8 m2 og et bad på nesten 5 m2
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Jeg vet ikke helt, 4-5 kvm, tror jeg. Det er nå i hvert fall helt sikkert at planløsningen på badet er helt håpløs
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 Trykket litt tidlig der. Vi er fornøyde med størrelsene. På det ene har vi dusjen innerst i rommet og på det andre badekaret, med dusj bak døra inn til badet. Det fungerer fint.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 5,5 kvm med bra løsning. Dusjen innerst selvfølgelig. 2 roms leilighet så kunne ikke vært større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå