Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Fantastisk. Hver gang vi nesten er overbevist om at de er blitt voksne og har ryddet opp- så slår noen til igjen. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10015602 Tusen takk
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Jeg har aldri vært i nærheten av å tro at FrP består av annet enn idioter!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Ja, de er flinke til å grave egne graver, heldigvis. (Bare synd det er så mange idioter rundt omkring som ikke setter spørsmålstegn ved det de klarer å "lire" ut av seg.) Jeg har en på facebook som også er frp'er. Han presterte å si at vi (i kommunen) ikke trengte bibliotekene. (Det er snakk om nedleggelse og innsparinger). Heldigvis var det noen som påpekte at han, mest av alle, hadde nok hatt godt av noen turer dit;)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Det er jo imponerende at de gjør det gang på gang
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Gammelt nytt, dette nå, men nei da, FrP'erne fornekter seg ikke. Dette er jo kjent stoff fra den kanten, sånn rent bortsett fra at det de fleste i alle fall forsøker å pakke litt inn i bomull og silkepapir, det sier denne karen i artikkelen rett ut med rene ord. Greit nok, da vet man jo i alle fall hvor man har dem.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Han skriver jo bare sannheten. Når skal dere kjepphøye sosialister få nok bakkekontakt til å se virkeligheten slik den er?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Jeg er ikke sosialist - (der finnes andre ideologier, 22.27) Men det er vel enten eller hos deg også, som med mange andre:) Man trenger ikke å være sosialist for å reagere på at politikere kaller afrikanere for apekatter:)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #9 Skrevet 9. november 2011 Jeg forstår ikke hva som var galt med den uttalelsen, for å si det sånn så er integreringen ELENDIG, og det florerer av høykriminelle mørkhudede i alle byer. Det er så ille at jeg begynner å lure om jeg ser en nordmann et sted ute, det blir skjeldnere og skjeldnere. Nei, få UT ALLE mørkhudede som voldtar og er kriminelle.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #10 Skrevet 9. november 2011 De fleste voldtekter i Norge er utført av nordmenn. Og det er for mange FrP'ere som gjør det veldig lett for sosialistene å sitte på sine høye hester. Jeg kjenner ingen på over 14 som bruker slike ord og setninger på fb. Ingen. Og så har han ett verv i partiet. Skremmende.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #11 Skrevet 9. november 2011 Han kunne kansje spart seg den uttalelsen, men ja ut med de som ikke kan oppføre seg etter norsk lov ikke noe å diskutere en gang. Spiller ingen rolle om de er gule hvite eller blå, apekatter er forøvrig et for fint ord om mennesker med slik holdning som voldtektsmenn !
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #12 Skrevet 9. november 2011 jada, da fleste voldtekter begås av nordmenn, men langt de fleste grove overfallsvoldtekter begås av ikke vestlige innvandrere.. Det må kunne gå an å si dette uten å bli stemplet... for øvrig var frp-mailen smakløs..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå