Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Jeg må bare si at selv om du kan være ganske krass til tider så er jeg en stor fan. Det virker som om du vet og kan utrolig mye, og jeg oppfatter mye av det du skriver som tørrvittig, og sånt liker jeg. Hvem er du egentlig?? Får vi vite litt mer om deg?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Til tider litt vel høy på pæra spør du meg. Jeg var for leeenge siden en liten fan, men diverse spydige "jeg er så smart og har et vittig svar på alt du klarer å lire av deg at jeg bryr meg overhode ikke om hva du synes"-svar her inne har fått meg til å ombestemme meg. Og snart får jeg sikkert et svar på tiltale her som bare beviser hva jeg mener.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Jeg er enig med sistnevnte her.. Hun fremstår som smart ja.. Men hun virker samtidig arrogant...
<3 Legoland <3 Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Vennligst ikke heng ut enkelt personer!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Jeg er egentlig ikke så veldig interessert i hva dere andre måtte ha av dritt å lire av dere om Sug Lut. Skjønner ikke helt hvilken del av mitt innlegg som fikk dere til å tro det. Jeg henvender meg til Sug Lut (og joda, jeg kunne sikkert sendt en pm), fordi jeg er nysgjerrig på henne, ikke på hva dere andre mener HI
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Jeg som var enig med sistnevnte her.. Jeg beklager at jeg skrev det jeg skrev på denne tråden.. er veldig i mot å henge ut folk selv...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 Tror ikke du får vite veldig mye, men du kan jo prøve pm.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 er det ikke en mann som er født i 30?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #9 Skrevet 8. november 2011 Les på dib-kranglesiden, da får du sikkert litt mer følelsen for hvem h*n er.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #10 Skrevet 9. november 2011 Bra det trår noen fans frem. Tviler på at denne dama/mannen har noe særlig sosialt liv utenom disse sidene, etter å ha hengt så lenge her inne og så hyppig. Godt de har et forum der de kan spille ut sine sosiale fantasier i trygge former.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #12 Skrevet 9. november 2011 Når sug lut velger å bruke nick på anonymforum, velger hun selv å få ekstra oppmerksomhet for sine meninger. På godt og vondt. Vil derfor ikke kalle det uthenging av enkeltpersoner.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #13 Skrevet 9. november 2011 Må nok vere populær når dokke snakker om ho.
Gjest amandine Skrevet 9. november 2011 #14 Skrevet 9. november 2011 Vi er nå ganske mange som bruker nick på anonymforum;-) Du MÅ nemlig ikke være anonym utover det faktum at du er ganske anonym bak nicket ditt... Det har ikke nødvendigvis med det å gjøre at man er pr-kåt, det kan rett og slett være noe så enkelt som at man har ryggrad til å stå for det man mener..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #15 Skrevet 9. november 2011 En av de få oppriktige og humørfylte personene her inne Me like!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2011 #16 Skrevet 9. november 2011 Enig med 21.51. Det har gått litt for mye sport i det å svare sarkastisk og overlegent for sug lut. Så svarene hennes bærer litt for mye preg av "jeg er så innmari kul og allvitende". Hun har noen poenger av og til, men ofte blir hun bare too much.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå