Gå til innhold

Kjøper dere (jule)gaver på EBAY?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på å ta deler av julehandelen på ebay hvis jeg finner noe. Noen andre som gjør det? Hva kjøper dere isåfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt å bestille noe Lego skuter til jr der ja.

Skrevet

Vurderer det ja! Vet ikke helt hva enda!

Skrevet

Ja vi kjøper kjempe mye på ebay :)

Alt vi kommer på (som ikke er kjempe stort da) sjekker vi som regel først på ebay.

I år har vi kjøpt - Baby foot

- Hex bug

-Sylvanian families

-Neglelakk og falske negler

- Noen "lysrør du setter på ventilen på dekket til

sykelen, som da lyser når en sykler (veldig kult)

-Domino spill. Ikke vanlig domino, men sånn som

er ment til å

settes opp, for så å rase..om du skjønner ;)

- Radiostyrt helikopter

-Hårvoks (best selleren i Japan)

-ID foundation

Ja det var det jeg kom på i farta :) Broren min kjøper mye playmo der :)

Skrevet

Kan dere forklare hvordan det er med toll og slikt. Hvordan gjør dere det?

Skrevet

ikke bare ebay men utenlandske nettsider generelt, særlig hudpleie og sminke er jo mye billigere, fine venninnegaver :) feelunique.com har gratis frakt. coastal scents har store billige sminkepalletter. cheapsmell.com billig parfyme. lookfantastic.com hårprodukter .

Skrevet

ang toll holder jeg meg under 200 kr grensa på nettsider..på ebay har avsenderne ALLTID skrevet mindre verdi på pakken så jeg har aldri betalt toll av noe der (bank i bordet) feelunique tilbakebetaler toll hvis du sender inn bilde av kvitteringen :)

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

eg er EBAy junkie, og vi sjekker også ALT der før vi evnt kjøper i norsk butikk. Det er mye morro og finne der, som ellers ikke er noe lett å få tak i, og så er det BILLIG, mer for penga! Men god kvalitet allikevel. Har aldri opplevd å få noe dritt derfra, og vi har bestilt mye :)

Toll har vi aldri betalt på de 2 årene vi har handlet der, og vi har handlet ting for 3-5000 kr også.

Kan nevne et par ting som vi kjøper på ebay i julegaver i år :

Til ei venninne som er skikkelig True blood fan har vi bestilt en ekte flaske med true blood, som sett i serien.

Bestefaren min er glad i mynter, og vi har funnet en "barberdime" fra 1911, ikke så stor smelteverdi, så det er ikke så gale priser, men samleverdien er visst litt større.

Mamma har letet etter skjerf med små stjerner på, men de hun har funnet har kostet opp mot 1000 kr, så vi fant et på ebay av samme merke for ca 200 kr :)

Skrevet

Men for meg som er nybegynner, bør jeg begynne på ebay.NO først eller er det ett fett?

Og hvor fant du den true blood flasken? Har en søster som er blodfan! Hehe :)

Skrevet

Har bestilt noen småting til unga der, til stømpe og julekalender.

pluss dora tøfler til ene frøkna som ho skal få sammen med andre julegaver.

Kan få fine ting billig der bare man passer på at det ikke er for høy porto og at det ikke er så dyrt at man må betale til tollvesnet. da blir det fort dyrere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...