Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Blir gal av fastlegekontoret mitt. Korteste ventetid for time er 7 uker! Hallo 7 uker! og ikke er det noen å bytte til heller. Ingen har ledig kapasitet. og ingen andre legekontor her jeg bor.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Skal du ha time fordi du er gravid eller er det noe annet??
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 7 uker? Da lurer jeg på hva du skal til legen for jeg... For er det f.eks betennesler osv..så må de ta deg inn før på hastetime..uansett
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Det er nok dessverre ganske vanlig i disse tider da mange er syke høst og vintertid.. Men er det noe som haster da? De har jo hastetimer- altså ledig timer som blir gitt til de som ikke kan vente i 7uker:) Men du må jo da fortelle grunnen til at du ønsker time raskere..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Smerter i underlivet etter fødsel. Ikke så akutt, men det er ille. hi
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Ring tidlig på mrg og få en hastetime.Du får overdrive litt og si at det er værre enn det er...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 Jeg ville byttet legekontor, jeg. Det der er for dårlig service.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 det er ille nok til at man ikke skal vente i 7 uker.. Men finnes det ikke noe gynekolog du kan kontakte?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #9 Skrevet 8. november 2011 Jobbet selv på legekontor med veldig lang ventetid, men det der ville jeg nok tatt deg inn tidligere for. Men for en vanlig ting, sjekk av hørsel f.eks, eller fornyelse av førerkort, da var det fort 8 ukers ventetid...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #10 Skrevet 8. november 2011 Dra på legevakten da. Jeg var på legevakten hvertfall 5-7 ganger i året pga halsbestennelse. Begynte å bli et problem da fastlegeordningen kom. Kom på legevakten fordi jeg hadde veldig vondt, og ble ikke akkurat i lystig humør da jeg fikk beskjed om å ta kontakt med legen min. Sa jeg hadde smerter og trengte medisin nå, ikke om 3 uker når jeg kunne få time hos legen min. Ingen som sa noe da om hastetimer... Jeg nektet å gå, så de måtte ta meg inn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå