Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Ja han har i det siste lovet at han skal skjerpe seg med samværet med sin 3 åring ( har henne MAX en-to overnattinger per mnd) og ikke noe mer. Han er sur fordi jeg krevde bidrag via nav, og han er masse skyldig allerede til dem fordi han ikke har betalt et rødt øre. Allikevel skjønner han ikke at han faktisk må ha henne MER for å få mindre i bidrag. Han mener jeg har løyet til Nav om hvor mye han har henne, noe jeg ikke har. Han mener jeg skal ringe Nav å si at han har henne mer enn det han har nå, FØR han gidder å ha henne igjen. Åååååh, for en premietosk! Hadde foresten skrevet i papirene til Nav for en stund siden at samværet omtrent er lik null, noe som er sant.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Da sier du at du gjerne tar 100% omsorg..,og dropper han helt.. han virker jo ikke interessert i å ha ungen... Om han nekter ordner du et møte med familievern kontoret..inviterer han og forklarer alt for dem... så kan de si hva de mener...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Høres ut som en tosk jeg kjenner. Er denne mannen samboer på nytt og venter et nytt barn?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Han har ny kjærste, men så bilder av han og dama på fest så regner ikke med det nei! Finnes tydligvis flere av disse... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå