Gå til innhold

i Pad 2 - dere som vet mye om data?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker å kjøpe iPad 2 til mann min til jul. Men det er jo så mange ulike modeller.. Hvilken bør jeg velge?

Har hørt mange sier det holder med 32 GB, men hva med 3 G, trenger man det?

Ser på elkjøp er det ca 1000 kr som skiller den med og den uten 3 G..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han Iphone?

Dersom han har det kan han gå på nett via Iphonen.

Har ikke så supergod greie på dette. Mannen har gitt beskjed om at dersom vi skulle ha Ipad så er det bare tull med 3G i og med at vi begge har Iphone.

Skrevet

Hei! Med 3G kan du være på nett hvor som helst, når som helst, men du må tegne et abonnement (som mobil på en måte)

IPAD uten 3G har WIFI, dvs at den kan kobles på trådløse nettverk der det er tilgjengelig.

Personlig synes jeg det holder i massevis med den uten 3G, men om du skal bruke den på hytta feks, hvor det ikke finnes trådløst nett, er 3G tingen :-)

Skrevet

Vi har 3G på vår og ifølge mannen er det et stort must :-) Har ofte med oss iPaden på hytta eller båttur, og da synes mannen det er ålreit å ha den med :-) Har da trådløst mobilsimkort inni, og så har vi nett hvor enn vi er. Sjøl synes jeg jo at det er praktisk, men hadde det ikke vært for hytta og båten så hadde vi nok ikke valgt å ha 3G, for hjemme har vi jo uansett alltid nett. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...