Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Her er det de tradisjonelle fargene. Rødt, grønt og litt gull. Jeg syns det er veldig stilig med gjennomført hvit og sølv stil i jula, men det blir så kaldt og upersonlig. Ikke noe koselig, varmt og tradisjonelt.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Mye rødt, hvit og gull i jula. Det er varme farger. Og lille og søvl i advent. Syns sølv er kald og passer veldig til lilla.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Advent: Lilla, sølv og hvitt. Jul: Rødt, sølv og hvitt. Og grønt med juletreet da.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Rødt og vhitt stort sett, og litt grønne kristtorn. Men ungene får henge det de lager på skole og i bhg på juletreet. Vi har ikke eget barnetre på barnerommet, slik som mange av disse "hvit designjul" damene.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 Ganske mye mørkt blått som bunnfarge på duker ol og mye rød pynt. Julertærne har pynt i alle farger.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #9 Skrevet 8. november 2011 Advent er lilla og sølv. Jul er rødt, grønt og gull. Jeg pynter juletreet med kuler i rødt, gull, sølv og svart. Og så bruker jeg å ha hvite sløyfer med sølvkant. Og masse lys. Det blir så fint! Øvrig pynt er i rødt og gull, bortsett fra kransen på ytterdøra. Den er laget av kongler som er spraymalt i sølv, og så er det masse glitter på den. Så fin :-D Åå, som jeg gleder meg til jul!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #10 Skrevet 8. november 2011 Rødt og hvitt, stort sett. Litt gull og sølv her og der...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #11 Skrevet 8. november 2011 Her begynner vi (eller jeg da) med lilla i advent. Når det nærmer seg jul tar jeg frem mine grå nisser og noen hvite snømenn.De får komme før det andre siden det ikke er sååå julete:) Siste dagene før julaften popper det frem nisser og annet og da går det i rødt:)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #12 Skrevet 8. november 2011 Jeg har hvitt og rødt hele desember, men mesteparten av pynten kommer fram lille julaften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå