Gå til innhold

Hvilken farge er julen hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det de tradisjonelle fargene. Rødt, grønt og litt gull.

Jeg syns det er veldig stilig med gjennomført hvit og sølv stil i jula, men det blir så kaldt og upersonlig. Ikke noe koselig, varmt og tradisjonelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rødt og grønt, noe gull og sølv

Skrevet

Mye rødt, hvit og gull i jula. Det er varme farger.

Og lille og søvl i advent. Syns sølv er kald og passer veldig til lilla.

Skrevet

Advent: Lilla, sølv og hvitt.

Jul: Rødt, sølv og hvitt. Og grønt med juletreet da.

Skrevet

Rødt og vhitt stort sett, og litt grønne kristtorn.

Men ungene får henge det de lager på skole og i bhg på juletreet. Vi har ikke eget barnetre på barnerommet, slik som mange av disse "hvit designjul" damene.

Skrevet

Ganske mye mørkt blått som bunnfarge på duker ol og mye rød pynt. Julertærne har pynt i alle farger.

Skrevet

Advent er lilla og sølv. Jul er rødt, grønt og gull.

Jeg pynter juletreet med kuler i rødt, gull, sølv og svart. Og så bruker jeg å ha hvite sløyfer med sølvkant. Og masse lys. Det blir så fint! Øvrig pynt er i rødt og gull, bortsett fra kransen på ytterdøra. Den er laget av kongler som er spraymalt i sølv, og så er det masse glitter på den. Så fin :-D

Åå, som jeg gleder meg til jul!

Skrevet

Rødt og hvitt, stort sett. Litt gull og sølv her og der...

Skrevet

Her begynner vi (eller jeg da) med lilla i advent. Når det nærmer seg jul tar jeg frem mine grå nisser og noen hvite snømenn.De får komme før det andre siden det ikke er sååå julete:)

Siste dagene før julaften popper det frem nisser og annet og da går det i rødt:)

Skrevet

Jeg har hvitt og rødt hele desember, men mesteparten av pynten kommer fram lille julaften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...