Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 http://www.seher.no/882234/aune-sand-er-pappa-til-marianne-aulies-kommende-pappa
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 hakke snøring på hvem disse menneskene er, men tipper at de er svært så eksentriske. Hvem får beskjeder fra fosteret om at det er glad i mamma og pappa da?!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Men jeg skjønner ikke at hun engang gidder prøve å være mystisk og hemmelighetsfull ang hvem faren er...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 What?! Tror jeg må lese litt om kjendiser i Norge, for jeg har allid trodd at de var søsken.. Hahaha.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 [ I går sa den at den er veldig glad i mammaen, og pappaen, sin, hevder 40-åringen, som fortsatt ikke vet om det blir en gutt eller en jente. - Jeg vet ikke. Vi vet ikke. Men noen dager kjennes det ut som om det er en jente, andre ganger er det en gutt, sier Marianne Aulie til VG.] Tror en psykolog ville hatt det jævlig morsomt oppi hodet hennes... For et naut.... Jeg dævver...... hehehe.. ps; hvordan "kjenne" om det er gutt eller jente, og om fosteret virkelig kunne snakke, hvorfor har h*n ikke avslørt kjønnet sitt?........... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå