Gå til innhold

ang mobil til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å kjøpe mobiltelefon til min datter på 6år i julegave.

Vet ikke hvordan telefon æ skal kjøpe til henne. Blir en billig en da selfølgeli md kontantkort. Touch eller ikke ? Tenker kanjse experia mini.

Noen andre som har anbefalninger ang hvilkem mobil i den alderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gammel avlagt mobil holder lenge, da trenger man ikke "gå helt av skaftene" hvis den blir borte eller ødelagt ;-) En ny mobil til et så lite barn er bortkasta, og hvis barnet skal vøre så redd for en mobil at de nesten ikke kan ta den ut av huset, så virker det litt mot sin hensikt. 6 år er LITT tidlig også mener jeg..

Skrevet

Gutten min på 6 har begynt å være alene 1/2 t -3/4 t etter skoletid, og da har vi tatt i bruk den gamle IPhone 3 som en ekstra"hustelefon" i og med vi ikke har hustelefon.

I og med at det er min gamle telefon så KAN han med den, han skjønner oppsette og hvorden den funker, men dette er en tlf som skal være i huset for at han skal kunne ringe oss og vi han - de gangene han er alene.

Husk å sperre den for alle 820 829 nr etc, og legg inn hurtigtaster for MAMMA & PAPPA etc.

Skrevet

Har ikke noe i mot å kjøpe en telefon til min datter på 6år. For meg blir det en trygghet for begge partnere å vite at de kan gi beskjed om hvor de er.

Det er jo hennes første telefon da. så viste ikke hvilken telefon jeg skulle velge! Jeg har touch telefon, for henne er det ikke noe problem.

Så tenker en experia mini siden dem ikke er så dyr.

En helt greit og liten telefon som er lett å ha med seg i lomma.

Skrevet

Jeg har ei datter selv som blir 7 nå. Hun fikk mobil med meg og faren sin til jul i fjor. En enkel Nokia med kontantkort. Er så kjekkt da ringer hun oss og vi kan ringe henne. så vi vet hvor hun er og att allt er bra når hun er ute og leker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...