Gå til innhold

Hjelp :( ang hår nedentil...... :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske langt uti svangerskapet, så ikke barbert meg på en stund, men tenkte at jeg fikk prøve idag, det jeg så ble jeg helt satt ut av! Var ok med hår der det er normalt, men var kansje 3cm som vokste "nedover" lårene, altså på utsiden trusekanten, og bikinilinja var helt på tur! :( Det satt hvertfall en stopper for sex livet for min del ja!! :(

Hva gjør man!!!!

Jeg prøvde barbere så godt det gikk ,men vokser jo kjapt ut igjen, så såå langt på utsiden da? Utrolig deprimerende....

Beklager ekkelt innlegg, men noen andre som har det slik, eller som vet råd ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jg hadde det slik jeg og når jeg var graivd.

ble litt bedre etter fødsel, nappet vekk hårene med epilator. og det hjalp. det gjorde det bedre. men ikke bra .

mer råd har jeg dessverre ikke.

Skrevet

Det er helt normalt å ha hår utenfor trusekanten, både nedover lår og oppover mot navle. Slapp av, du er ikke unormal. Mengden av hår varierer fra kvinne til kvinne men de fleste er godt utrustet der nede. Du har sikkert hår rundt anus også. Like normalt. Slapp av. Det er heller ikke ekkelt.

Skrevet

du kan gå og få det vokset :) jeg tar brazilian (og bikinivoks) med jevne mellomrom!

Skrevet

HI her... Ok, skal sjekke siden.. Ikke så lyst at mannen skal se da :S Takk for alle svar:)

Skrevet

og for en helt grønnskolling...hva er egentlig brazilian???

Skrevet

Men forresten, er det ikke flaut å ligge der å brette ut lår å rompe osv,men masse hår for en som skal vokse ? Huff, blir litt flau av tanken gitt ;) Har også hørt at håret vokser fort ut igjen??

Skrevet

Det er helt vanlig med mye hår, da. Det er da ikke noe å ta på vei for, selv om det er kjedelig å måtte fjerne det. Her tas den saken med ro i svangerskapet, de som ser meg der nede har sett hår før, og uansett skal de ikke se det igjen, så bryr meg døyten om hva de synes.

Skrevet

Præhæhæhæh, har du hår så langt ned? Du har sikkert hår i rasshølet også! Æææssssj, grisedame"!

Skrevet

hmm,ok , skal prøve ikke ta sånn på vei, men syns det ser helt fælt ut ;) Å at jeg sikkert er verre enn alle andre :P Haha, men ok, fint å høre andres syn og erfaringer og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...