Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Er virkelig så mange menn så hjelpesløse? Tror min mann hadde klart seg helt fint uten meg:)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Hadde ikke blitt noe bra TV her i huset ihvertfall. Mannen klarer seg utmerket. Men i denne serien skal jo mennene drifte butikk, barnehage, skole etc etc. Det hadde nok vært mulig å lage en tilsvarende serie der damer i ei lita bygd må gjøre typisk manneyrker også. Alt blir jo satt veldig på spissen.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Jeg har ikke sett noen av programmene denne sesongen, men må jo si at det er ganske utrolig at det lages en rekke programmer om at far steller hjemme - i 2011!!! Jeg trodde faktisk at vi var kommet lenger i utviklingen, og at de fleste menn her i landet er like gode omsorgspersoner og like "gode" på å holde hus og hjem som kvinnene Men etter at jeg begynte å lese litt her på forumet, så skjønner jeg jo at det fremdeles er mange menn som mener at hus og hjem er kvinnens ansvar. Jeg er sjeleglad for at jeg har funnet meg en skikkelig mannemann som fikser både jobb, barn og hus uten å forvente helgenglorie av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 At de sliter litt med å takle jobbene til kvinnene har jeg forståelse for, det er ikke så lett å sette seg inn i ny jobb, men at de er så hjelpesløse når det kommer til barna sine overrasker meg. Mannen min hadde klart seg helt fint uten meg i 12 dager. Både store og små hadde kost seg. Pst: Skjønner ikke dramaet ( all gråtingen) da de reiste eller jeg... Det er 12 (!!) dager, ikke flere måneder. ( sa gressenka... )
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Tenk nå på hvor dette er. De fleste mannfolkene der oppe, er faktisk ute på havet i maaaange måneder. Det er ikke rart de ikke kan alt om barna sine.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 dette handler vell ikke så mye om at vi lever i 2011, og likestilling. det er en serie om familier hvor far reiser VELDIG mye, og har ikke nøyaktig oversikt over hva som skjer gjennom hele dagen. Ikke så rart at legging ikke går på skinner når de ikke er vant til å legge barna sine. Sånn er det å bo mange plasser oppi nord, og til nord flytter jeg snart. gleeeder meg!!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 Dette kom opp i fjor også når den serien gikk, og da var det noen som kjente et par av de som var med..og nei, de var ikke så håpløse. Men hvem vil vel se en serie hvor alt er på stell?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 Syns de var flinke jeg. Litt trøbbel her og der, men det går seg nok til;)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #9 Skrevet 8. november 2011 Synes litt synd på han stakkars Karl om 10-12 år. Som rett og slett har driti seg ut på tv. =\
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #10 Skrevet 8. november 2011 Jeg er mamma på fulltid, og her i huset hadde jeg og to hylende unger i mange timer... Kan skje den beste fra tid til annen.... (altså grunnet sykdom men dog...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå