Gå til innhold

LES.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Jeg mener "tror du virkelig at jeg gidder lese noe du ikke engang gidder si hva er fordi du sier "les", og ikke minst, at jeg gidder lese noe publisert på klikk.no? Særlig."

Skrevet

det var jeg som skrev dette innlegget med at barna ikke gir meg noen glede.. tror de tok litt hardt i ved å legge det ut sånn, for jeg mente det ikke helt bokstavelig da ;) Det ble skrevet i en litt vel sliten stund.. hehe..

Gjest sug lut
Skrevet

Klikk.no er et parasitt-nettsted, de tar det de vil ha og slår det opp som det passer dem. Det er en av de store privilegiene her inne - å få forsyne noe i som praksis er Se&Hor i Reimadress med innhold og argumenter, så de slipper å gjøre en journalistjobb sjøl.

Skrevet

Men i følge atikkelen så er det ikke så unormalt å føle det sånn. Og jeg tror det stemmer at de fleste kan bli lei ungene sine fra tid til annen.

Men sier du det her inne får du jo huden full...

HI

Gjest amandine
Skrevet

Kjære lut, - som om jeg skulle skrevet det selv!

Skrevet

Lei ungene- ja. Sliten- ja. Ha lyst til å rømme huset for en stakket stund eller rive av seg håret i frustrasjon- ja.

Slå, adoptere bort, hate eller drepe, som endel har skrevet om i det siste- absolutt IKKE! Hvis det er "normalt", lurer jeg på hvaslags verden vi lever i...

Gjest sug lut
Skrevet

Du kan ikke si det på anonym, her er det 89% hodeløse høns og snurpfitter. Velg ditt publikum, kvinne! (Evt "se der fikk HI fordi hun var dum og ikke beregnet sitt publikum", men det ville jo vært kjipt sagt.) Du er hjertelig oppfordret til å si det et sted det nytter - jeg forstår deg så inderlig vel uten dermed å ligge an til å få det beryktede "barneværnet" på døra. Unger kan være det største herk i verden og det er dager da man virkelig ikke vil ha dem der - uten dermed å kvalifisere til jakke som knyttes i ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...