Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 En ting er hvor mange barn man ønsker, men hvor mange barn har du egentlig råd til? Har du råd til flere barn om du ønsket det? Noen kan leve på småpenger, mens andre vil ha visse goder. Noen vil gi barna alt, mens andre synst det holder lenge med litt. Men hvor mange barn føler du selv at du har råd til? Selv har jeg to barn. Kunne sikkert hatt råd til både en og to til, men ønsker heller å bruke mer penger på dem jeg har enn å dele til enda to til. Ønsker ikke å måtte spare på hver krone for det kommer en stor reguleringstannlegeregning (det var et langt ord). For oss har det økonomiske vært en viktig faktor for hvor mange barn vi ønsket.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Vi hadde sikkert hatt råd til å ha 6 unger, men det holder med to gitt!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 vis jeg skal leve trangt kunne ejg sikkert hatt 4 barn. men har nok med de to jeg har. det holder for meg. skal jo kunne unne oss ting og ferier.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Vi har to, men kunne hatt mange flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå