Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 jeg er snart singel igjen. og trenger tips til og finne en ny mann
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Hvor fant du han du har nå da? Hva med å lete der? Eller på nett. Eller hva med å klare seg uten en mann en stund?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 På jobben, skole, et fritidsysselsted- begynn med en idrett/hobby som mannfolk også driver med, feks hanglider, paraglider, surfing osv. Nettet suger for å finne mannfolk, det er min erfaring i hvert fall. Bare gærninger og folk som utgir seg for å være en annen enn de er..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 fant han på vgs. går ikke der lengre. får se hva jeg finner av sider på nette.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 er du på sjekking FØR du er singel? Jaja Japp, har også dårlig erf med nettdating.. Mye raringer, særinger og folk som bare utnytter deg for sex. Ironisk nok fant jeg han jeg har nå på byen, men det er det nok ikke alle som greier å finne.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 disse såkalte mennene er visst overalt. ser dem i trappa, i heisen, ute på fortauet og i butikken. Tror nok du finner en om du leter godt
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 før skilsmissen er klar. har hvert alene en stund. men skilsmissen går i orden snart. og ønsker meg da og prøve ut livet litt igjen. følt at så lenge jeg har hvert gift/separert at jeg ikke burde få noen mann. både for min egen del og for barna.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 Jeg fant min herlige mann på nettet Så det er ikke bare raringer der (alle bruker jo nettet når for tiden... så man kan jo møte på hvem som helst). Men vi møttes ikke på en typisk datingside da
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #9 Skrevet 8. november 2011 Min erfaring er at man er like utsatt for creeps på byen som på nettet. For min del er jeg sjeleglad for at en eks fra langt tilbake i fortiden har savnet meg like mye som jeg har savnet ham, og at han er villig til å ta på seg "ansvaret" for fire barn som ikke er hans. Ellers hadde jeg nok slitt noe inni helvete
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #10 Skrevet 8. november 2011 Er du en av de desposene som ikke klarer en mnd med singelliv, før du MÅ ha en ny gubbe? Det er deilig å være singel, altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå