Puppen og lillemor Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Snuppa mi (på ett år) skal begynne i barnehagen neste uke.. temperaturen her har ligget på sånn mellom 3 og 6/7 grader om morenen! Hva kler dere på de små da? Og har dere begynt med vinterdress? Jeg har en reima vinterdress og en nøstebarn vinddress - foreløpig har jeg brukt nøstebarn dressen med 2 lag ull (eller et lag ull og ett lag fleece)
LilleBamBam+EnTil Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Hei Vi bor også på østlandet og godt inne i skogen. Her har det eksempelvis i dag vært mellom 1 og 5 grader. I barnehagen bruker min lille datter på 16 mnd, høstdressen med fòr fra HH og et lag ull under. Da er hun god og varm. Om det regner er det ull, fleecedress og regntøy. Men venter med vinterdressen, for det blir fort noen varmegrader på dagen og det er ikke tele i bakken ennå Men ellers, når de er inne er det ullbody og strømpebukse, og en joggebukse eller fleecebukse. Holder i massevis det. Men vinterlue og vintervotter bruker hun nå
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Vi har ny vinterdress, men vil ikke slite ut den før snøen kommer. Nå bruker vi høstdress og ulldress under:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Her bruker vi vann- og vindtett høstdress fra Reima nå, med ullundertøy og ulldress under =)
Lemonia Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Når snøen kommer eller det blir minusgrader.
togutter-08og10 Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Vi har begynt med vinterdress da høstdressen er for liten. Har ikke så mye under da.
Trultemor73 Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Gutten min har brukt vinterdressen en måneds tid. Den er fra Reima, er ikke så tykk og så er det sånne sitteunderlag innbyggd i rumpa. Han har strømpebuks og body med tynn ulldress utenpå. Men som sagt så synes jeg ikke denne dressen er noe særlig tykk, selv om det er vinterdress. Har arvet den, så gjør heller ikke noe om han sliter på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå