Gå til innhold

hva er greia nå på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal bo så og så mange mnd der og der...er vel noe som ikke gutta skal få greie på, men vært kjekt å vist.

noen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei jeg lurer på det samme. :-s

Skrevet

Dette er sikkert spørsmål nummer 100 om det samme, skader neppe å scrolle litt nedover på siden. Det har noe med hvilken måned man er født og dato, så blir det antall måneder basert på dato og by basert på måned. Teite greier, slik som all brystkrefttullet på Facebook.

Skrevet

Får ikke åpna meldinga der jeg fikk forklaring på istad, men er en liste med 12 steder, en for hver måned. Så er du født f.eks 14. februar skal du bo 14 mnd i London (eneste stedet jeg husker).

Det er for å få oppmerksomheten retta mot brystkreft (og så menna kan lure, selvfølgelig) :)

Skrevet

Helt idiotisk opplegg. Plassen man skal bo = mnd man er født, Antall mnd man skal bo der = datoen man er født.

Syns det er patetisk. Sletter slike meldinger med en gang jeg får dem. Det eneste man oppnår er jo at enkelte ikke får med seg hva det dreier seg om og blir triste fordi de føler seg utenfor.

Skrevet

scrolla nedover på siden jeg, men var ikke noe på side 1, da er det letterer for meg å spørre....sitter ikke her hele dagen/kvelden som visse andre gjør her.

skjønner ikke hvorfor du svarte engang, for du kom ikke med svar???

HI

Skrevet

Jeg kom ikke med et svar? Lær deg å lese.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...