❤snupp(e)❤ Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Jeg har hørt at easygrow dunpose er veldig god. Noen som har erfaring med denne? Jeg har termin 1.april og hun damen i butikken sa at jeg trang dunpose, hvor lenge utover sommeren bruker dere dunpose?
lenioslo Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Hei! Jeg ville ikke kjøpt dunpose hvis du har termin i april egentlig.. Easygrow koster 2000 pluss, og snart blir det sommer! Er jo ikke iskaldt i april heller. Ville heller brukt dundyna, med en skinnfelle i (299 kr på baby shop) eller ullteppe i bunn..
lenioslo Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 ,,,men selvfølgelig, hvis du uansett skal ha den til neste vinter så har det vel ikke noe å si. Man kan kanskje ha easygrow i flere år , når jeg tenker meg om..
❤snupp(e)❤ Skrevet 9. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2011 Ja, tenkte på det jeg også.. Men da venter jeg heller til vinteren med å kjøpe det, er så mye annet som skal kjøpes inn nå Evt ønske oss til jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå