Gå til innhold

Vil høre deres mening ang søskenvogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt på bugaboo donkey siden man kunne ha den mot seg, men de vet jo ikke når den kommer. Den vil jo også bli ganske dyr i norge, men man kan få den i england for ca 9 tusen.

Nå kan vi få en tfk søskenvogn på 30 % men må bestemme oss idag. Jeg vil jo egentlig ha både storebror og babyen mot meg når hun skal i sportsvogn. Det er jo få søskenvogner man kan ha barnet mot seg så jeg heller veldig mot å kjøpe tfk.

Hva ville dere gjort om dere var i den situasjonen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TFK har jeg hatt som tvillingvogn, og den var utrooolig tung.

Ok som bagvogn, men med sportsdelene på var den helt håpløs.

Skrevet

Har også hatt TFK til tvillinger, solgte den pga alle glidelåsene. Holdt på å bli gal. Kjøpte en Basson easy twin i Danmark for 2500,- eneste jeg savner fra TFK vogna er håndbremsa og regulerbart håndtak.

Skrevet

har du sett first wheels City twin? den tror jeg kan vendes mot deg. Mye billigere enn bugaboo sin.

Hvorfor er det saa viktig at de sitter mot deg?

Skrevet

Har Brio Double Wave sin.. Den velger du om du vil ha mot deg el i fra deg. Veldig fornøyd med den og kjempe lett å trille. Og alle 4 hjula er like store.

Har en på 1 år og en ny født oppi der.

Skrevet

Eldstemann satt fra meg fra 1år å hun hatet det, vi går mye tur å fikk rett å slett ikke snakket med henne så mye siden hun satt fra oss var nok derfor hun ikke likte det. Vi går fortsatt mye på tur å jeg liker å kunne snakke med barna mine når vi triller å syntes det bli tungvindt når de sitter fra meg. Hvertfall når de er liten å ikke snakker så høyt.

Prøve tfk i butikken, syntes ikke den virket så tung.

Har sett på ferts wheel sin men syntes de to fremste hjulene blir altfor små spesielt om det komme snø. Som sagt går vi en del tur så er avhengig av å komme meg frem.

Skal sjekke ut Brio sin ;)

Skrevet

first wheel selges ikke i Norge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...