Gå til innhold

Har du noen gang at lyst til å slå barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger så blir jeg så sint på barnet min at det er like før jeg gir barnet en smekk på rompa,eller tar barnet i øret.

Har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det, men gud jeg har hatt lyst noen ganger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har faktisk aldri tenkt tanken engang.

Skrevet

Nei så absoutt ikke. Pulsen øker ofte JA, men å slå er lavmål.

Pust rolig, forlat rommet litt, trekk frisk luft så skal du se at en timeout kan hjelpe NOE ihvertfall.

Skrevet

Ikke slå, men å holde dem fast til de hører etter JA !

Skrevet

Ville aldri slått barna mine!

Jeg kan bli sint ja og jeg kan kjenne pulsen opp etter øra, men å slå er uakseptabelt. Og ulovlig.

Skrevet

Ja, jeg har kjent at jeg har hatt lyst, men det kommer aldri til å skje. Man har jo en sperre og man elsker jo ungene sine. Til dere over: Er en forskjell på hva kjenner man har lyst til og hva mam faktisk gjør da.

Skrevet

Hatt lyst ja ;) Når han nektet å sove, bare sutret hele dagen, maste om alt og alting og var helt BYTING rundt 2 års alder, da måtte jeg gå ut på trappa og trampe litt i beina noen ganger ja :P Hadde lyst til å kaste hele ungen ut av vindu :P Men, det ble selvsagt med tanken der og da. Gikk inn igjen og var bestemt og klar i talen uten å være sinna eller skrike, satt ham på plass og viste han hvor landet lå. Heldigvis gikk det over etter noen mndr!

Men GUUUUD så slitsomt når det stod på!

Skrevet

Joda, lysten har uten tvil vært der et antall ganger! Men gjør det naturligvis ikke, som det virker som alle må presisere her.

Skrevet

Fikk et helt merkelig innfall forrige uke når vi hadde en diskusjon, og viste fingern til henne.

Ikke spør. Hun er tre år.

Skrevet

Unnskyld at jeg ler 1846 men : Ha ha ha ha, så det for meg. Ha ha ha ha.

Skrevet

hehe... jeg måtte også le nå, 18:46

Jeg har også hatt LYST, men selvfølgelig aldri gjort det.

Skrevet

Jeg har gitt barnet mitt en ørefik en gang, og jeg angrer som en bikkje enda. Får vondt langt inni hjertet når jeg tenker på det.

Skrevet

Jobbet en gang med en av landets ledende psykologer og hn sa at det var en helt normal foreldrereaksjon å fra tid til annen ville smelle ungene sine i veggen - men det var bare tanken.

Tror de aller fleste har tenkt tanken, men igjen det er ikke like mange som faktisk slår eller fiker, el.

Skrevet

Jada, stadig vekk - ifm leggekonflikter stort sett. Men heldigvis er jeg ustyrt med normal grad av impulskontroll og gjør det jo ikke.

Skrevet

Hahaha 18.46, priceless :D Har også en 3 åring og guuuuda meg så mye vi diskuterer innimellom. Aldri vist finger eller slått henne naturlig nok nei, men omtrent ropt til henne, ja :(

Skrevet

nei. ikke å slå barnet, men at han av og til hadde en volumknapp hadde vert perfekt.. av og til :)

Skrevet

Jeg har blitt så sint at jeg har kokt innvendig og hatt lyst til å dælje _mitt eget_ hode i veggen i frustrasjon, men nei, jeg har helt ærlig talt aldri faktisk hatt lyst til å påføre barnet mitt smerte med vitende og vilje.

Greier faktisk ikke tenke tanken engang, selv om jeg har fantasert om en "barn gis bort"-rubrikk på Finn.no, hehehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...