Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Brekker meg ved tanken på det meste, egentlig.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 For min del hjalp det med noe salt. Jeg spiste pizza'er og pai'er første tida, og det fungerte fint for meg.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Fiskekaker! Eneste som skled lett ned her i løpet av de 9 ukene jeg var skikkelig dårlig..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 pasta og friske grønnsaker ble redninga for min sin del.. og saftig frisk frukt:)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Jeg spiste bare kokt, kald pasta alene på det verste. Kokte masse og hadde det i tupperboks i kjøleskapet, så hentet jeg en skål sånn innimellom. Ingenting annet fristet meg. God bedring:)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Off. Litt bedre forslag over her ser jeg, men Mcernmat var det eneste som fristet meg og alltid ble nede. Salt, cola og e-stofferburger. Kjempemessig God bedring. Hilsen ei nesten uten kvalme i uke 24. Hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå