Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Jeg, mannen og barnet skal reise til USA og besøke familie, men pga noe uforutsett må mannen reise ett par dager senere enn det som var planlagt. Skulle da avbestille flyreisen hans på nedturen, og det går visst ikke! Dersom han ikke tar flyet på turen ned, så blir hele reisen hans automatisk kansellert! Dette sa de ingenting om til meg når jeg spurte reiseselskapet før vi booket ny flybillett til USA. Sitter å ser på ny hjemreise nå, og de billigste jeg finner koster over 9000 kr Vi får kun igjen noe skatter og avgifter, så dette kommer på mange tusen kroner mer enn planlagt, og mesteparten av feriebudsjettet ryker (bor gratis). Dritt!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Jeg forstår ikke helt hva du mener .. Du har snakket med dem..og booket ny billet skriver du... Og når du gjorde det så fortalte de ikke at de fjernet hele reisen hans? Når fikk du vite at de gjr det da?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Jeg ringte før jeg booket ny reise for å forhøre meg om reglene. Fikk da beskjed om at jeg kunne booke ny flybillett for mannen til USA. Det har jeg nå gjort, og så ringte jeg igjen for å avbestille hans flyreise ned, og da fikk jeg beskjed om at dersom han ikke tar flyet ned kan han heller ikke reise hjem igjen på den billetten. De anbefalte meg å booke enda en ny tur/retur reise til mannen (litt billigere enn å booke en vei), vil da sitte med 3 flybilletter en vei, og 2 hjem igjen for en person. Temmelig unødvendig, og dyrt!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Ja det var kjipt... og litt merkelig i grunn... åssen selskap er dette da?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Sjekka du vilkårene før du bestile billetene i utgangspunktet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå