Gå til innhold

gutt på snart 12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har ein gut på snart 12 år som har blitt tvinga bleie på (sliter med enurese og encoprese både natt og dag) og slått med ridepisk hos faren denne helga. Korleis ville de andre handtert dette? Skulen sendte bekymringsmelding til bv i går etter guten hadde fortalt korleis han har det når han var hos faren... )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å kjære vene, går det virkelig an å gjøre sånt? Ja jeg vet det blir gjort, og enda verre ting mot barn, men jeg blir like forbannet hver gang!

Hadde dette vært min sønn så aldri om faren hadde fått lagt hånd på han igjen, regner med at faren blir anmeldt av barnevernet om ikke du som mor gjør det. Jeg hadde gjort det tvert!

Regner med at sønnen din er utredet for sine problemer, og at far kjenner godt til problemene for dette er ikke noe som har dukket opp plutselig.

Stakkars gutt som har blitt nedverdiget på den måten, og som gir han tilleggsproblemer som igjen kan forsterke problemet.

La gutten få slippe å ha noe med sin far å gjøre i fremtiden!

Skrevet

Anmeld far og hold gutten borte fra han, stakkars gutten.

Skrevet

Du ringer selvfølgelig politiet, og anmelder han for barnemishandling. Du kontakter også barnevernet selv.

Og du sender selvfølgelig ikke gutten på samvær mer!

Skrevet

Dette problemet har fulgt han heile livet... Eg skal snakke med barnevernet i morgon...

HI

Skrevet

Problemet med en far som mishandler har fulgt han hele livet? Fordi du sender han dit da eller? Hold nå gutten vekk fra faren, ring politiet. Ikke i morra, IDAG!!!! og ring barnevernsvakta, også IDAG!!!!! Nå!!!!

Kjære vene,stakkars gutt. Han trenger hjelp.

Skrevet

nei! enurese og encoprese har fulgt han heile livet!

HI

Skrevet

men igjen, en far som mishandler, og du skal vente til i morra med å ringe? Har du ikke allerede venta for lenge????

Skrevet

faren har ikkje vore sånn før...

Skrevet

No ikveld skal eg snakke med skulen han går på, og avtale korleis me skal handtere dette på beste måte for gutten... Eg har ikkje lyst å sende han til faren meir - men kan eg nekte??? :/

stakkars stakkars gutten min <3<3<3 :((

HI

Skrevet

Herregud, er det mulig??? Stakkars gutt!!!

Skrevet

Om du KAN nekte? Jeg hadde nekta om så politiet hadde komt og tatt han med til faren!!

Skrevet

Du samarbeider med skolen og bv, sender bekymringsmelding selv også, melder faren til politiet for vold og NEKTER selvsagt samvær.

Det informerer du bv om at er fordi faren utsetter sønnen for vold.

Se om sønnen har skader du kan få tatt bilde av slik at du har bevis. Logg alt av henvendelser fra far og noter ned det gutten sier.

Dette må du IKKE gi deg på!

Skrevet

barnevernet snakka med han i går, og naturligvis benekta han alt. Håpar BV høyrer meir på guten enn på faren hans...

HI

Skrevet

Da sender du ikke gutten til faren mer!!! Om far forstår så lite, så kan han faktisk ødelegge gutten helt. En velger ikke selv enurese og encoprese. For da hadde en jo valgt å la være. Det blir som å be noen slutte å puste.

Det hjelper ikke å melde til barnevernet, for det virker som om det er du som har hovedomsorgen. Men du kan snakke med barnevernet, og forhøre deg om de har tanker om hva du skal gjøre.

Skrevet

Ja det er eg som har hovudomsorgen for han, men me har delt foreldre ansvar.

Har snakka med skulen ikveld, det hjalp litt. Er rimeleg fortvila her eg sitte :((

HI

Skrevet

Han slit med å sovne om kveldane pga faren og yter dårleg på skulen :( Endeleg er han sovna, så no kan eg legge meg og <3

HI

Skrevet

Finnes det noe tegn på piskingen?? Isåfall er det viktig å få dette dokumentert hos lege asap.

Skrevet

Han hadde litt raude merker, men usikker på om det er etter piskinga eller kva det er. Det ser ikkje sånn ut...

HI

Skrevet

Anmeld faren til politiet. Hvis han har merker fortsatt så burde du ta bilder av disse

Skrevet

Hva faen?

Det at du i det hele tatt spør " hvordan håndterer jeg dette?" er jo horribelt.

Mannen har mishandlet barnet ditt! Du kan ikke engang vurdere å sende ham tilbake dit!

Jeg ser lengre oppe at du "forsvarer" med " Jammen han har hatt disse problemene hele livet".. og derfor var det greit da eller?

Hadde faren til mitt barn gjort noe lignende, så hadde det blitt det siste han hadde gjort.

Og JA du kan nekte ham samvær. Herregud, tenk deg om!

Gutten blir slått og ydmyket hos faren! Vil du stoppe det, eller la det skje?

Faen så sint jeg blir!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...