Gå til innhold

8 uker igjen - har du også plager som sliter på deg...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

TIl helgen er det 8 uker til vi skal få vår fantastiske datter :) Ingenting overgår gleden. Bortsett fra enkelte dager... Slitt med plager som "alle gravide har", men er drit lei og sliten nå.

Først er det kynnere, harde og lange. Får visst en meget sterk livmor til fødselen, sier alle. Men jeg synes de er vonde! en time er lenge...

Så er det hemoroider...! Hatt det i mange år fra før, men ikke så ille som nå. Går nå og venter på innkalling til kirurgisk poliklinikk for operasjon, og håper sannelig de kan få det til snart. Vil gjerne gro før jeg skal føde ;)

Influensa kom også oppå alt dette, eller "virus-infeksjon" som legen kalte det, og sendte meg hjem med beskjed om å ta det med ro. Ingenting mot det, kun kroppen som kan ordne opp. SLITSOMT!

Så... Sykmelding fulltid på 2.uka, enda 2 uker igjen, og jeg hadde ikke planlagt dette. Var jo i toppform!

Dagens sukk! Men er det noen fler som sliter med plager som meg, og kjenner for å få det ut? hehe, vi har ikke mye å klage over, ref. andre syke, men SÅ godt å skrive det ned!!

Varm hilsen

"sliten og lei, men gleder seg!"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe det må være lov å få slippe ut litt frustrasjon i ny og ne. Jeg sier stadig vekk til alle at "jeg skal ikke klage". Er i uke 32 og er jo i god form egentlig, så synes liksom jeg må vise den happy siden når folk spør, men det er tider da jeg blir litt lei jeg å.

Har litt synsforstyrrelser, trudde jeg var blitt tullete men leste at det visst ikke var så uvanlig. Altså litt grøtete blikk osv. Vondt i bekkenet og ryggen, skikkelig konsentrasjonsvansker og bomull i hodet til tider, kvalme innimellom fordi ungen klemmer på ting, kviser, rastløse bein, kramper i leggene om natta osv. lista er lang men heldigvis er ingen av plagene kraftige så det er mest summen av alle tingene som gjør at jeg tidvis tenker at jeg gleder meg til ungen er ute:D

Skal prøve å nyte resten av svangerskapet som best jeg kan til tross for litt plager for det er jo ikke ubegrenset hvor mange ganger jeg skal få oppleve dette men i det stille tenker jeg også at det skal bli herlig å få kroppen tilbake:D

Skrevet

Jeg er i uke 33 nå og lei... Sliter med kynnere som er veldig kraftige selv, dette begynte rundt uke 20... veldig vondt i ryggen, akkurat vært innlagt på sykehuset med nyrebekkenbetennelse, hemoroider, sure oppstøt/kvalm... Jobber ikke noe mer før permisjonen, deilig det, men dagene går jo enda treigere da:-(

Gleder meg til alt dette er over og lille prinsen har kommet til verden, eneste som holder meg oppe om dagen:-)!

Skrevet

SÅ herlig å lese at det er fler som sliter litt med små(og store) plager :)

Jeg måtte nesten le litt når jeg leste mitt eget, og ditt, innlegg. hehehe, Små plager som synsforstyrrelser kan plutselig bli alvorlige, men jeg synes jeg ser oss! Store mager, ser dårlig, vondt både her og der. MEN SÅ BLIDE! :D hehehe.... Jaja, LYKKE til videre! Hang in there!

Luddis

Skrevet

Hei. Huff, det med nyrene var ikke særlig bra nei. Men regner med du fikk medisin som hjelper :) Og det med kynnere er VONDT. Hatt det selv siden uke 20. Sliter ganske mye på, når de sitter i over lang tid. Men livmoren blir jo så sterk.... Blæ, hjelper ikke akkurat der og da når magan står rett ut ;) Eller hva? hehe..

Lykke til videre! Luddis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...