Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 får kun 1 dagvakt-det vil si at jeg liksågodt (nesten)kan droppe hele jobben.Har snakket med sjefen idag. Jeg må jobbe dagvakt da jeg ikke har noen til å passe barnet på kvelden.Sjefen sier han har ikke flere ledige vakter dag......jeg jobbet før 3-4 dagvakter i uka, men får nå altså bare 1. Vet ikke helt egentlig hva jeg vil med å skrive det her inne, men jeg er bare så fortvilt:( på gråten...... sukk....ut på jobbsøk da...jeg SKAL ha jobb!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Ja slikt kan skje når man er borte i permisjon og ikke har fastsatt dag eller kvelds jobbing. Lykke til med søkingen.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 ja,jeg var jo ikke klar over at det skulle bli slik som dette:( tenkte ikke lengre:( jeg har gjort absolutt ALT for den bedriften, i tillegg er jeg NK, men alt faller vell fra nå....
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 har han virkelig lovt til det?ring å hør med noen du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå