Jente 08 :) + to gutter 12 :) Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Vi har såvidt begynt å se rundt på villingvogner og min samboer falt fullstendig for denne vognen. Jeg synes også at den virker veldig bra, men er super skeptisk til denne glidelåsmekanismen for å ta opp og ned ryggen.. Noen som har erfaring med dette? Noen som vet hva som er forandret/forbedret på 2012 modellen??
Jente 08 :) + to gutter 12 :) Skrevet 8. november 2011 Forfatter #2 Skrevet 8. november 2011 Gikk litt fort i svingene her ser jeg, ksla så klart stå twinner twist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå