Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 denne misslyktes du med heia nav innlegg
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Jeg er drittlei! Lei av folk som ikke kan ta ansvar for eget liv og som alltid må skylde på andre (NAV) når ting går på tverke
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Enig. Når folk kommer borti litt trøbbel så tenker de ikke "hva skal jeg gjøre for å løse disse problemene", de tenker "hva er nummeret til NAV?".
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Ikke lei nav.innlegg generelt, men jeg er lei av hetsen som noen kommer med som går på at alle som jobber hos nav er udugelige, slemme, dumme osv. Jeg har mye med nav å gjøre, og har stort sett bare godt å si om dem.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Dere prater som dere har vett til ser jeg! Bare å la vær å gå inn på de trådene, verre er det ikke, så kan de som har lyst klage på NAV for å få en utblåsning, få gjøre det!! I dager jeg selv så inni helvete forbanna på NAV eller på systemet eller hva faen det skal være. Sykemeldt pga depresjoner og angst, men 3 mnd på rad har NAV kødda til utbetalingene, og ja, det ER faktisk NAV sin feil, noe de til og med har innrømmet, men dere vet vel bedre dere, ikke sant???????? Jeg har asbsolutt ikke blitt bedre iløpet av disse mnd, nettopp pga bekymring av økonomi og da gjør pokker ikke NAV det enkelt, innrømmet feil i forrige uke....alt skulle være i orden...uka gikk ingen peng kom, ringte tilbake på fredag, saksbehandler fri, fikk beskjed om at NAV skulle gi saksb. beskjed om å ringe på mandag...ingen ringte...ringte tilbake idag, fikk ikke tak i saksb....hun skulle få ny beskjed. Og bare sånn for å legge til....hver eneste gang jeg har ringt NAV, har jeg måttet krangle lenge bare for å bli satt over til vårt lokal kontor. Jeg er absolutt iferd med å gi opp, sååå langt ifra et sammenbrudd! Så dere som ikke har erfaring...bare hold kjeft, dere vet ikke en dritt!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 Hold kjeft sjæl 14:43, du veit ikke en dritt om oss andre heller og hvorfor vi er så lei alt Nav-maset, så bare klapp igjen sytesmella di. Sånn for å synke til ditt nivå. Det at du har dårlige erfaringer med Nav og er syk gir deg på ingen som helst måte rett til å være frekk med andre og be folk holde kjeft. Ta deg sammen!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 Ikke er de relevante for mitt liv, og ikke har jeg noe å bidra med på de trådene da jeg ikke har noen erfaring med NAV (utover at jeg kan en del om rettigheter ved sykdom gjennom min helseutdanning). Så derfor hopper jeg over de trådene. Slik blir jeg heller ikke lei av dem. Jeg hopper også over utro mann-innleggene, driti meg ut i fylla-innleggene, slankeinnleggene og andre som ikke gir meg noe, og som jeg ikke har noe særlig å bidra i. Det er sånn med forum uten et bestemt tema, mange av innleggene er irrelevante for akkurat deg. Men det er tydelig at de engasjerer andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå