Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Har ikke merket noe til kaffeavsmaken folk snakker om jeg? Drikker bare 2 kopper om dagen da:)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Elsker det, og har gått over "dagsdosen" utallige ganger. Men holder meg stort sett i skinnet, og har bytta til koffeinfri kaffe hjemme. Spesielt på jobb er det kjempevanskelig å bare drikke to kopper, jeg tar vanligvis 5 kopper i løpet av dagvakt og 2-3 kopper i løpet av kveldsvakt. Alle steder der man kan få presset inn en kaffekopp blir benyttet. Ikke engang de ukene jeg var plaget av kvalme mistet jeg lysta på kaffe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå