Gå til innhold

Andre gravide som fortsatt liker kaffe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke merket noe til kaffeavsmaken folk snakker om jeg?:)

 

Drikker bare 2 kopper om dagen da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker det, og har gått over "dagsdosen" utallige ganger. Men holder meg stort sett i skinnet, og har bytta til koffeinfri kaffe hjemme.

 

Spesielt på jobb er det kjempevanskelig å bare drikke to kopper, jeg tar vanligvis 5 kopper i løpet av dagvakt og 2-3 kopper i løpet av kveldsvakt. Alle steder der man kan få presset inn en kaffekopp blir benyttet.

 

Ikke engang de ukene jeg var plaget av kvalme mistet jeg lysta på kaffe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...