Gå til innhold

har du god intuisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

for morro skyld! :)

dere som ikke viste om det ble gutt eller jente, hadde dere en magefølelse og stemte den magefølelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har skikkelig dårlig intuisjon. Hver gang når jeg føler at det er noe bra som skal skje, så går det alltid i motsatt retning...:(

Skrevet

Jeg var sikker på å få gutt, men ultralyden forteller at jeg mest sansynlig tar feil.

Jeg har ikke god intuisjon når det gjelder å forutse hendelser, men når det gjelder å forutse menneskers reaksjoner på det ene og andre pleier jeg å treffe. Det handler vel mer om å kunne lese et menneske enn å ha intuisjon...

Skrevet

Følte under hele svangerskapet at jeg skulle få en gutt. Kunne nesten "garantere" det. Så da fødselen startet altfor mange uker for tidlig, og barnet ble tatt rett på intensiven, så gadd jeg ikke engang spørre jordmor om hva det ble. Men så ringte jeg min mor og hun lurte på hvilket kjønn det ble, da kom jeg på at det var det siste jeg hadde tenkt på. Spurte jordmor og lege, men de visste ikke og måtte dra helt bort til intensiven for å spørre:P

Det ble ikke en gutt, men en skjønn liten jente:-)

Så har vel ikke så god følelse når det gjelder det der...

Skrevet

jeg vet ikke hva det blir enda, men har fått en sterk magefølelse etterhvert...

har som regel veldig god intuisjon, og sett ting skje før det skjer.. men blir spennende å se om det er rett denne gangen:)

Skrevet

Min intuisjon går på erfaring. Forutser hendelser om jeg har opplevd noe lignende før.

Jeg tror altid det motsatte av skjønn på babyer, MEN har truffet på par veninner på hvilken dato de kommer til å føde på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...