Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 La IKKE solbærsaft koke over. Og absolutt ikke etter at du har helt sukker i. Det sprer seg utrolig på komfyr, benkeplater i skuffer, på gulvet og sannelig også på veggene. I tillegg er det like klissete som lim, farger av på det meste, ikke minst på ubehandlede bøkeplater. Og er helt udrikkelig. OM man har lynreaksjon og klarer å berge kasserollen fra platen, så kan man regne med å brenne seg stygt, slippe hele dritten i forskrekkelsen så den også setter ytterligere flekker, og et stygt merke, på den lyse linoleumen. Estimert vasketid er en time innledningsvis, senere vil rester dukke opp på de merkeligste steder. Vasking kan ikke påbegynnes før brannsåret er behørig nedkjølt, smurt med salve og bandasjert, et stykk spedbarn i krabbealderen er behørig trøstet og påbyttet etter en utforskende tur i den røde gørra på gulvet, og et stykk seksåring har fått forklart at det ikke er greit å banne selv om mamma ikke har gjort annet i en halvtime. Og at det ikke blir saft likevel. Altså, det var dagens råd fra meg.....
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 *bryter ut i latter* ...men skjønner frustrasjonen da... Humre humre..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Hahaha, takk for dagens beste HI. God bedring med brannskaden!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 *thumbs up* Alt går over!!! Og godt å kunne dele nyvunnen kunnskap med andre. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå