Gå til innhold

Flere som har problemer med bekkenet alt?


Juliiianne

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om det er fordi jeg alt har en ryggskade som stråler litt ekstra ned i bekkenet eller om jeg faktisk begynner å få bekkenløsning. Er førstegangsgravid så har ikke akkurat full kontroll på dette:) har termin 2 mai, så er vel ca 16 uker på vei :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har det, men tror ikke det er bekkenløsning, tror det er en gammel skade som viser seg igjen, jeg trener som bare det og går til kiropraktor og fysio for å forebygge, vil ikke bli liggende!! Jeg har termin 4 mai og er ifølge ul 15+3 i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hum, er litt usikker på det, er en helt annen smertetype enn det jeg går med daglig :) er i korstyggen, nesten hele veien frem til magen og litt ned i lårene. Sliter litt med å gå enkelte dager :) men men, får håpe på det beste :)

God bedring til deg :) håper det fikser seg !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner så absolutt at jeg har et bekken ja. Hadde bekkenløsning siste svangerskap også, og kjenner så godt igjen symptomene. Foreløpig går det bra, har flere gode dager enn dårlige, men merker fort om jeg løfter for tungt, går for fort etc...det straffer seg. Murrer i korsryggen samt foran i symfysen...:( Liker det absolutt ikke at jeg kjenner det så tidlig i sv.skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Samme probl har jeg begyndt å få... om jeg tar i litt ekstra en dag jeg ikke har så vondt straffer det seg på kvelden :( Er mitt tredje svangerskap. Hadde bekkenløsning sist også, liker heller ikke at det har kommet så tidlig denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber i skobutikk, men er så heldig at jeg får sitte når jeg trenger det, slipper å løfte på elsker osv, så tror jeg skal klare meg en stund til, har som mål ut desember :D legen min har lyst til å sykemelde meg no alt, pga ryggen og bekkenet.. Men skal nok klare en stund til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også begynt å merke det de siste dagene. Jeg håper det bare er noe som er forbigående. Jobber på småbarns avd med mange tunge løft, så dette passer veldig dårlig å få nå. Har ikke tid! Er så mye jeg skal rekke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja!! Er sykemeldt nå. Hadde bekkenløsning sist også, men det kom tidligere denne gangen. Forskjellen er at denne gangen har den ikke eskalert slik som sist.

Det tror jeg kommer av behandlingen jeg får nå. Er hos fysioterapaut og får behandling en dag i uka, både akupunktur og vanlig punkt-behandling, samt trening. Også er jeg på bassengtrening en dag i uka. Kan sterkt anbefale dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...