Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Har forsøkt å google det tidligere, men finner ingenting. Lurer virkelig på hvordan det går med henne....
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Når var det showet fra idag spilt inn? Synes foreldrene er rimelig spes. Ikke rart hun sliter.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Er det ingen som vet? Personlig synes jeg Dr Phil selv skulle vært straffet.Skal vedde på at uten mediekjøret og showet hans hadde livet hennes vært annerledes. Tenk å få det sirkuset i trynet som 15-åring!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 på dr phil sine sider virker det som om han ikke har vært i kontakt med familien siden mai, før nå. Så jeg antar at hun definitivt ikke er rusfri! Håper hun snart klarer ta imot hjelp! Så trist å se hvordan familien kjemper en så grusom kamp.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Grunnen til at Dr.P blander seg inn i familien i årevis er jo seertall. Tviler på at han bryr seg om de sånn egentlig.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 http://www.drphil.com/shows/show/1726
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #9 Skrevet 8. november 2011 sendte linken litt for fort...var bare en introduksjon til programmet virket det som når jeg så nærmere på den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå