Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Hvordan har vektøkningen i graviditeten vært? jevn hele tiden, eller mye i starten eller slutten? Og hvor mye gikk dere opp totalt?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Gikk opp 4 kilo totalt og de kom i 2.trimester. Dagen etter fødsel veide jeg mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Jeg har gått opp 10 kilo, men stoppet litt opp nå, men redd det kommer en haug til de to siste månedene..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Gikk opp mest siste trimester. Totalt gikk jeg opp 12 kilo.
Magehus Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Med lillebror i magen: Startet på 80 kg. Etter uke 2-3 var jeg 83 kg (!) Så begynte spyingen, og etter uke 16 var jeg 76 kg. Er i uke 23+6 i dag og veide nettopp 81 kg. Tror det skal finnes en sånn "oversikt" over estimert vektoppgang i svangerskapet på 1.trimester eller noe sånt. Selv om slikt selvsagt er veldig individuelt Kan jo nevnte at jeg med storesøster hadde det på omtrent samme måten (hittil i alle fall). Gikk opp 8 kg totalt i svangerskapet. Det meste kom på slutten. Gikk ned i startmidten også med henne. Nå sier pappaen at han regner med jeg treffer 90 kg før lillebror kommer. Jeg håper vel egentlig ikke det...Jeg er jo ingen sylfide fra før av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå