Gå til innhold

Til dere som har erfaring med barnevernet,...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppleves deres arbeid som kun forebyggende, eller skaper de større utfordringer?

Jobber de f.eks med tiltak på grunnlag av flere observeringer eller utifra førstegangsinntrykk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De jobber med tiltak pga flere observasjoner i sakene sine, men det kan være en engangshendelse som får dem til å reagere., Jeg føler at barnevernet er flinke, de er der til det beste for barnet og er deres forsvarere. takk lov for barnevernet. Vi jobber som fosterforelder og vil du lese noen av våre erfaringer så kan gå inn å lese bloggen min hvor jeg skriver litt om våre erfaringer som fosterforeldre..

Skrevet

enig med det dere sier, de vil det beste og gjør som regel det de mener er det beste for barnet, men jeg kan sannelig si at de gjør feil men innrømmer det aldri, og folk vil gjærne nekte å innse at ikke alle som jobber under bv gjør de beste avgjørelsene. det finnes folk som har helt feil type jobb som feks korupt politi og med andre ord finnes det virkelig slemme folk som ikke burde jobbet under bv, beklager men det er sant. MEN de gjør også en kjempe bra jobb, de som virkelig vil det beste.

synes de kan vært ganske spontane, love høyt og lavt men når det gjelder så tar de avgjørelser ganske raskt uten å ta hensyn til verken foreldre eller barn/ungdommer ( men det varierer veldig og kommer veldig ann på hva slags sak det gjelder)

nå må ikke dere feie over med sinna heia barnevernet komentarer da. mange av dere vil sikkert skryte dem opp i skyene, greit det men mange som sikkert vil gjøre det motsatte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...