mumitrolletermammantilmille Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Noen som har fått den jule katalogen til spar kjøp? Isåfall er det datteren min som er avbildet på forsiden. Det største bilde. Må skryte av henne, siden jeg syntes hun er helt nydelig på det bildet og på de andre bildene inni katalogen:)
sillyfilly og Olivia Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Så gøy da! Er hun på nettsiden og kanskje?
mumitrolletermammantilmille Skrevet 8. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2011 Jeps:) Ihvertfall i nett jule katalogen:)
sillyfilly og Olivia Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Så skjønn hun er! Heldig du da som får vist frem den nydelige jenta di
pip pip Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Å så artig Er det ikke gøy å se datteren sin på noe reklame Datteren min var med i en reklame på tv og fikk tårer i øynene hver gang jeg så den (den gikk ganske sjeldent) Må ta en titt på julekatalogen fra sparkjøp jeg nå
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Nydelig lita tuppe du har, all grunn til å være stolt! :-)
mumitrolletermammantilmille Skrevet 9. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2011 Så søte dere er Takk for koselige tilbake mld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå