Gå til innhold

De som ikke har noen glede av barna sine..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes oppriktig synd på de foreldrene som ikke opplever noen glede ved å være rundt barna sine,eller som koser seg med de i helger og sånt..

Tror absolutt ikke disse barna har det vondt,men det er jo allikvel trist at det er sånn for noen. Jeg skjønner at vi er heldige..

Både jeg og samboer har det faktisk veldig gøy med 3 åringen vår.

Vi er ganske unge til sinns når det kommer til å leke og finne på ting sammen. Vi elsker å bade,vi resier rundt til forkjellige badeland minst en gang i uken,og vi syns det er kjempe gøy på lekeland,som eventyrfabrikken for eksempel. Og vi liker å ta med vesla på lekeplasser og sånt,for hun koser seg så og det en fryd å se på henne leke.

Her hjemme leker vi bl.a ofte rollespill med henne,og jeg baker med henne 2-3 ganger i uken. Men det er fordi jeg elsker å bake! Skjønner at ikke alle har tid til det. Men vi har så utrolig mange lattere i løpet av dagen,vi syns hun er så morsom,og vi koser oss veldig med henne. Er gravid med nr 2 nå,og gleder meg veldig til å gi henne et søsken og se de leke sammen:)

Tenkte det kunne være hyggelig med et positivt innlegg,det er ikke så altfor mange av de ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...