Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Min samboer har fortalt at han bestandig har hatt stor sexlyst, at han liker det veldig godt og foretrekker å gjøre det ofte. Likevel hadde vi sex ofte kun de første månedene ut i forholdet. Så roet det seg ned, og jeg blir ofte avvist, enten tydelig eller underforstått. Til og med når jeg foreslår eller hinter til blowjob blir jeg ofte avvist, stoppet midt i, og det ser ikke ut som han liker det (selv om jeg har klart å få ham helt "i mål" flere ganger). Samme med sexen ellers, det ser ikke ut som han koser seg skikkelig, jeg får aldri høre at jeg er deilig, sexen er god osv. Blir egentlig veldig frustrert av det. Har kun hatt langvarige forhold før, og aldri fått høre at jeg var dårlig i senga, at de ikke likte det jeg gjorde, så det er nytt for meg. Har dere kloke damer noen tips for meg? Har prøvd å lirke og spørre hva han liker, men han svarer alltid unnvikende og ser ut som han ikke vil prate om det. Vanskelig...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Hvor lenge har dere vært samboere? Jeg synes min mann er kjempegod i senga, men sexlysten min har dalt fra topp til bunn de siste 3 årene Kanskje samboeren din har en nedtur i sexlysten? Det kan være mange årsaker til at samboeren din ikke viser interesse for sex. Sannsynligvis har det ingenting med deg å gjøre Prat med ham, men trå varsomt. Menn liker ikke å innrømme at de har liten sexlyst, selv om det er for en kort periode. Vis forståelse, men få også fram det at du føler deg litt dum og lite attraktiv. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Mitt største problem er at jeg føler at han ikke liker det jeg gjør... Har vært samboere i 1.5 år. HI
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Da må du si det til ham. Det er mye lettere å finne ut av det om dere er åpne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå