Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Og vet om billig, eller gratis parkering? I nærheten av sentrum...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 ....beklager, men Europark har kjøpt opp hver cm av byen Tidligere var det endel i Nybyen, men ifg en bekjent så må man nå ha parkeringsbevis der også, og det får bare fastboende på adresse utsendt... Eneste gratisparkering som er igjen i byen er Gulskogen senteret, men det er igjen 15min gange til sentrum...(Landfalløya)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 og jeg som skal begynne i ny jobb i sentrum, og er avhengig av bil...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 ..Da er evt leie av plass en mulighet da... vil nok lønne seg i lengden. Vet at privatpersoner også la ut park.plasser til leie på Finn.no en periode. Kjedelig det med parkeringsplasser...slet med det selv i 2år, og nå må jeg bare betale
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Du kan jo også høre om arbeidgiveren din har noen avtale med noe selskap ang parkering. Mannen min jobber midt i Drammen sentrum, og de to øverste etasjene i parkeringshuset ved Bragernes torg er reservert hans arbeidsplass på dagtid. De får parkeringskort, og parkerer gratis hele døgnet (jobber i Drammens Tidende).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå