Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Holdt på å krepere da jeg så en sort skygge i sprekken mellom gardin og vinduskarm, dro gardina til side, og stod ansikt til ansikt med en mann!! Dette skjedde for én time siden. Godt mannen var hjemme (det er han stort sett alltid, men dog), og godt jeg natterangler litt nå i permisjonen. Han sprang av gårde, jeg åpnet vinduet og ropte de velvalgte ord; - Din jævel! Æsj, jeg er skjelven. Blir ikke noe søvn i natt. Btw, vi bor i et boligstrøk, og det er på ingen måte noen gjennomfartsvei her.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Der har nok fått besøk av en kikker. Følg med på kveldstid fremover, han kommer kanskje igjen. Snakk gjerne med naboene om dette, hør om flere har opplevddet samme, og advar dem. Sett gjerne opp flere utelys, spesielt slike som slår seg på når noen kommer nær nok. Og skaff deg gjerne en diger bikkje, hehehe.. Ha mobilen klar og ta bilde om du ser ham igjen. Anmeld det til politiet.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 FY! Så ekkelt! Husker det samme skjedde hjemme da jeg var barn. VI bodde ute på landet, og i enden av en blindvei. Jeg lekte på rommet mitt, som hadde vinduer på baksiden av huset, så det var ingen grunn til at noen skulle være der, og skulle dra for gardinene, og der sto det en mann i mørket og kikket inn! Jeg hylte, og pappa og onkel satte etter han over jordene, men jeg husker ikke om de fikk fatt i han eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Her i min by har det faktisk vært mange slike tilfeller! Ekkelt... Gå til media slik at resten av bydelen/byen er advart og kan være på vakt...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Uff så ekkelt! Veldig glad jeg bor i femte etasje nå merker jeg! Kanskje du bør ringe til politiet og melde fra?
Gjest irismor Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 1 informer politiet 2 fortell det til naboene, holder med å fortelle det til nabolagets slarvkjerring så vet alle det innen kort tid. 3 han kan komme igjen, kjøp deg en sterk lommelykt og lys ham rett i øynene.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 Det første som slo meg var egentlig at dette var innbruddstyver som var på tokt. Det var et par innbrudd noen nabolag unna forrige uke. Men æsj, kanskje det var en kikker. Vet ikke hva som er mest ubehagelig... Jeg ringte politiet, så de kjørte noen runder i nabolaget. På baksiden, der han stod, har vi faktisk et lys med bevegelsessensor, som lyser ganske godt opp. Godt vi har alarm - den skal i allefall få lov å være påslått på nettene fremover. Lommelykt og mobilkamera skal være parat neste gang jeg bedriver gardingløtting på nettene HI
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 Og en liten tur rundt til naboene var lurt! HI
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #9 Skrevet 8. november 2011 En kikker midt på natten? Hadde flaks da, at det faktisk var noen som var våkne Nei, tror nok heller det var innbruddstyver jeg, kanskje for å sjekke om noen var hjemme osv... de gjør ofte slik. Her var det voldsomt en kort periode, de sjekket husene flere dager i forveien, alltid på natta, og fant ut når folk sov osv osv.. Innbrudd i 5 hus på 2 dager... ekkelt! Hold dører låst, og si ifra til naboene og politi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå