Gå til innhold

Flaut å kjøpe dopapir?virkelig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde datteren min med og skulle kjøpe dopapir(med lambisauen på, det er jo såååå stas), så møter jeg en bekjent og han bare"ååh det er lite flaut å kjøpe dopair, da vet alle hva man skal..." jeg måtte bare le:P

er det virkelig flaut??alle går jo på dass!enten driter eller pisser:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper aldri kun dopapir:p Kjøper da også melk, brød eller noe sånt i tillegg, he he.

Skrevet

Det er nok bare dere som går på do. Ehh. Eller ikke...Dopapir og tamponger/bind er bare så dødsflaut asså. For voksne damer har bare mensen i det skjulte, og at mennesker går på do er bare en teori som ingen praktiserer in real life.

Jeg tror jeg hadde spurt hvem som kjøpte dopapir i heimen der, siden ha tilsynelatende ikke går på do.

Skrevet

For da tror de som selger det at du skal rett hjem og drite hvis du ikke kjøper noe annet?

Skrevet

Hehe, jeg også!

Kan heller ikke kjøpe _kun_ bind, ob eller kondomer:)

Skrevet

Hæ? Hvor gammel er han bekjente som mente at dette var flaut?

En kjøper da ikke dopapir fordi en har tenkt å gå hjem å sette seg å drite, men fordi dette er helt nødvendig hele tiden. Om en bare kjøpte dopapir når en måtte drite som verst så hadde det kanskje vært litt mer flaut ja, men alle kjøper det innimellom uansett. Utrolig teit bekjent du har.

Og forresten HI, ikke for å være forferdelig frekk og skrivepoliti og hele pakken, men du skriver som en 14 år gammel jente.

Skrevet

Han hadde kanskje ikke noe annet å snakke om? Du kunne svart at "Ja, du legger større kabler enn meg, du som er mann". Hehe, da ville haka hans falt ned :-)

Skrevet

Må være mye mer pinlig om folk tror du aldri kjøper papir.

Skrevet

Jeg kjøpte 3 store sekker med dopapir på Europris. Jeg bar en, jentungene på 6 og 7 slepte hver sin etter seg, og ja, 12 åringen syntes det var flaut :-) Han "handlet plutselig ikke sammen med oss lenger".. og gikk sine egne veier..

Jeg synes ikke det er flaut nei, men kondomer og gravitester synes jeg er mer flaut å handle. Ob og bind er litt flaut, merkelig nok:-)

Skrevet

"Ja, der kommer familien med dopapiret sitt" :-)

Skrevet

Haha... Nei, det har jeg aldri tenkt på som flaut. Ikke bind/ tamponger heller, men når jeg kjøper tamponger kjøper jeg alltid sjokolade også - så får de nyskjerrige damene som sjekker andres kurver, noe å snakke om ;)

Skrevet

Flaut syns jeg ikke det er. Om andre tenker sitt så får de tenke sitt, trenger eg dopapir og ikke noe annet kjøper jeg bare dopapir. Trenger jeg ob så kjøper jeg det.

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg har hatt mine år i kasse på Meny og da vet at de i kasse bryr seg absolutt ingenting om hva de slår inn for kunden.

Så kan fint gå å kjøpe dopapir, bind, graviditetstest eller annet "flaut" uten å dra med meg noe annet i slengen.

Det jeg derimot vet at de i kassa smiler inni seg av er de kundene som bruker andre varer for å gjemme disse tingene under. Det synes så utrolig godt.

Skrevet

Hvis noen åpner en pakke dopapir, tar ut en rull og springer til kassa med den, så begynner vi å nærme oss det nivået enkelte tydeligvis er på uansett.

det opplevde jeg en gang jeg satt i kassa. Jeg sa til mannen at "vi har et personaldo på bakrommet, du kan gjerne få låne det".

Han rødmet og hakket og stammet... Så mye for god kundeservice!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...