Gå til innhold

julegave til far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså til min pappa som har alt og som alltid ønsker seg snille barn til jul... noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. pleier å kjøpe noe lokalhistorie. Hvis faren din bor alene trenger han kanskje nytt oppvaskstativ eller ny voksduk. Menn pleier ikke tenke på å skifte ut sånne ting.

En genser eller ei skjorte går også an.

Skrevet

nei, han bor ikke alene, han bor med mor. men kjøper alltid en ting sammen og hver sin ting utenom. flere som har noen gode tips`?

Skrevet

Superundertøy, en god bok, vin, ullsokker, votter, en god lue, fjellbukse el. Det er slike ting jeg gir til pappa.

Skrevet

Pappa er helt seriøst den enkleste i verden å kjøpe gaver til, både fordi han blir glad for alt og fordi han har mange interresser der man kan kjøpe gadgets o.l.

Har kjøpt han mange bøker, mest biografier og bøker om andre verdenskrig. Særlig krigsbøker med lokal vinkling går rett hjem. Når han setter seg ned å leser allerede på julekvelden veit jeg at jeg har truffet blink :) Turutstyr er også en sikker vinner, og ullundertøy kan man ikke få for mye av. Ellers har pappa ei greie for avanserte kjøkkenredskaper, fotoutstyr og annet dill....

I verste fall hvis din far ikke har interresser som gjør det enkelt å finne fine gaver, pleier de aller fleste fedre å interessere seg for cagnac :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...