Gå til innhold

teit å ha sparebøsse som voksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en sparebøsse med en del penger på som jeg skulle hatt tømt, men føler det er flaut å gå å tømme den...hehe er det virkelig det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er vel ikke flaut. Du kan vel putte det i en pose på forhånd? Ingen som aner om det er dine penger eller en 5-åring sine.

Skrevet

Hehe, nei, det er det vel ikkje? :)

Hadde ikkje hatt noko problem med å gjere det.

Skrevet

men det går jo på min konto:P

Skrevet

har også sparebøsse. den er til pynt men fyller på den og det er sikekrt mye penger i den nå. men vet ikke hvor mye har hatt den i 2 år. datteren min har sin egen. fylle oppi den og av og til. får tømme de når det er på tide:) gjør viel ingenting det:)

Skrevet

Herregud, jeg går da med en liten grønn sparegris og tømmer, pengene settes inn på min konto så setter jeg de videre fra nettbanken. Hadde da aldri falt meg inn at dette kunne være flaut.

Har i tillegg min egen sparebøsse, en lilla med power puff-jentene på, går og tømmer den i banken også uten å tenke på at dette er flaut :)

Skrevet

Vi har og det er ikke flaut. Trenger ikke å snakke med noen i banken når vi skal tømme den heller. Helle den i veksleautomaten som er i banken, stikke inn kortet eller taste bankkontonummeret så fikser den alt.

Alt lommerusk i lommeboka havner på den, ferie penger.

Skrevet

Det er da ikke flaut, vi sparer alle småpenger og får en fin feriepott eller noen annet vi øsnker oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...