Gå til innhold

har dere kreditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

som feks. gemoney? mye har dere i kreditt?

det er jo alt for lettvint å bare overføre penger til brukskonto...sukk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har vi. Ca 20 000 nå, blir nok rundt 110 000 før vi er ferdig med oppussing. Skal betale ut med feriepenger til sommeren. Vi bare MÅ gjøre ferdig dette oppussingsprosjektet, for hele familien begynner å bli gal av å bo oppi dette rotet, år etter år..

Skrevet

Ja, eller kall det gjerne byggekonto, som de så fint kaller det.. Prosjektet ble påbegynt med lån fra banken, men ble dyrere og mer omfattende enn først antatt. Kan liksom ikke avslutte prosjektet halvferdig heller..

Ja, det er dumt, men dessverre så vi ingen annen mulighet. Skal selvfølgelig spare hver md i tillegg, betale så mye vi klarer hver md.

Og når prosjektet er ferdig vil en mest sannsynlig få bedre takst på huset, noe som kan gi oss mer lån, dersom vi skulle ønske å innfri byggekontoen med banklån.

Skrevet

Heldigvis ingen kreditt, har ingen planer å få meg noen. Syns huslånet på 1,6 er mer enn nok. Vi har rammelån da, så hvis vi mener vi skal kose oss med et eller annet og trenger penger kan vi ta derfra, er nesten 200.000 til maksgrensen.

Skrevet

Hadde 46 000, men betalte det ned og klipte sundt kortet, aldri mer, eneste jeg har nå er hus og studielpn, og har tenkt å ha det slik til de er nedbetalt:))

Skrevet

Har kredittkort ja, og grensa på uttak er 2500 pr mnd:-) Brukes flittig, særlig i tider som jeg er i nå, venter på penger jeg har krav på fra nav og må leve fattig inntil jeg får de... Og alle vet jo om behandlingstidene til nav, kan gå alt fra 3 mnd til 6 mnd.

Har omtrent aldri hatt problemer med å betale ned "gjelda" mi. Noen ganger har det gått lengre tid, men betaler alltid det jeg skylder. Og siden kredittgrensa er så lav vil jeg nok heller aldri få problemer med det. Fra nå av vil jeg også ha en månedsinntekt på ca. 22 000, stor forskjell fra 14 000....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...